When you go grocerie shopping and accidentally leave out the groceries...

13 oktober 2015 - Carlsbad, California, Verenigde Staten

Nog eentje dan...

Ik heb gister weer een fantastische dag gehad, lekker wakker geworden zonder wekker, gesport relaxed onbeten en op pad gegaan. Ik moest mijn auto laten checken want die is niet heel erg stabiel op zn tijd. (Oude roestbak, afentoe denk ik echt dat hij zo uitelkaar valt) Helaas was de mechanic pas in de middag op de zaak dus besloot ik maar boodschappen te gaan doen, toevalig naast carlsbad premium outlet... ( batavia stad, roermond en de zwartemarkt all combined is er niks bij) HEEAAVVEEEN hallelulja wat is het hier gigantisch en alles is echt spotgoedkoop.. ( oke voor wat je krijgt dan he;) Ik had mezelf voorgenomen niks te kopen en alleen te kijken, helaas.

Een pitstopje gemaakt bij beauty walahala... haal je de grote makro voor ogen, stel die makro voor gevuld met make-up en beauty producten en alles wat ik will hebben voor? John Freida, alles voor 5 dollar... Loreal alles onder 10 dollar... maybeline vor 7 dollar, need I say more. Ik heb mijn tas goed gevuld met dingen die ik echt echt nodig had;) en de rest bewaard voor een andere keer, goed van mij he!?

Dat ik ooit mezelf over zou geven aan een Michael Kors wisten we allemaal wel, geen nieuwe verassing, dat dat nu al zou zijn... ooppsie. Ik kwam daar binnen en OMG echt OMG zooo veel goedkoper dan in NL en zooo veel keus. alles is zoooo mooi en prachtig en het schreeuwde allemaal koop mij koop mij.
Ik ga geen bedragen noemen, wel dat ik voor veeel minder dan de kosten van een Michael Kors tas in NL ( ik heb dus in weze geld gespaard)  een Tas, een portomonee en ook maar een paspoort hoesje, want he die moet hier overal mee naar toe nemen, heb gescored. ( Papa als je dit leest, rustig adem halen......... Ik heb er heel goed over nagedacht, gebudgeteerd een financiale analyse gemaakt, the return on index, the payback period en the ditishetsowiesoechtwelwaardindex uitgerekend(A):D  ik heb er heeeel hard voor gewerkt en ik verdien het, ook al kan ik nu een maand geen eten kopen, ik kan gelukkig restjes meenemen van het hotel!! GRAPJE!! I am fine:D

Ik weet dat vele van jullie dit niet begrijpen, maar dat geeft niks, zolang ik er maar achter sta! ik heb nog geen vrienden dus ik ben zielig en ik heb nu vriendjes gekocht:D haha, grapje! Ik ben er echt ongeloofelijk superduper heelemaaal fantastisch blij meee!! Ook al heb ik nog geen prins op het witte paard, ik kan mezelf gelukkig prima als een prinses, say what Queen behandelen!:D:D

Boodschappen, en uberhaupt de tijd, stress, ellende jullie gemis en alles wat tegenzat de eerste maanden, ben ik oprecht vergeten en pas veeel later op de dag ( of helemaal niet meer) aan toegekomen. Pas nadat ik vol bewondering heb staan staren naar een ICE SKATING RINK midden in the mall... want hallo dat hebben we toch allemaal nodig tijdens onze shoppingsprees? een schaatsbaan...

Dit fantastische weekend geheel in princess stijl afgesloten met mijn eerste Californian bubblebath en heel veel afleveringen Hart of Dixie. Dit was by far the best weekend yet! Dit weekend was California heeel erg good to me, en was ik heel erg blij dat ik hier was. ( Ik zit ook met een glimlach te typen)

het komt ook allemaal wel goed met me, ik heb gewoon (heeel veel) tijd nodig om mijn draai te vinden en alles een plekje te geven. Alles is hier echt zo anders dan in NL! ( good, bad and fabulous!)

Dikke knuffels Xes en Os <3 <3 <3 <3