What happens in Vegas, Stays in Vegas

23 februari 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We Zijn weer back in reality! Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad, alsof we weken weg zijn geweest. Zo ongelofelijk veel gedaan en ondernomen. Ik heb een vakantie nodig om bij te komen. Where to begin!! Vegas is waanzin, complete gekkehuis waanzin, de mensen zijn gestoord, complete van het padje af of heerlijk touristisch zoals wij.

We hebben zo veel meegemaakt ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en hoe ik alles moet verwoorden, dus ik zal ook bij de fotos proberen wat uitgebreide titels te schrijven.

Friday Roadtrip to Nevada.

Vroeg in de ochtend on y vas a Vegas! Nadat we over de San Bernadino pas waren (2.5 uur rijden) mochten we onbijten, bij het meest schattige historische amerikaanse restaurantje. Zo schattig plekje op route 66 ( zie fotos).  Met een volle maag nam Esther het stuur over, nog even tanken en hopp hopp de woestijn in. Mijlen lang alleen maar zand en cactus ( ik heb denk ik anderhalf uur gemist aangezien ik de achterkant van mn oogleden zat te bekijken) Rond 2 uur reden we op Vegas aan en gingen we naar Red Rock Canyon.  Zo ongelofelijk mooi, we stonden versteld. We gingen een wandeling doen, doen we even -_- niet dus… wat een klim naar boven over rotsen, door beekjes etc. We waren niet echt voorbereid op hoe stijl omhoog het ging. Maar het was het zoo waard!!  Eenmaal boven op een gigantische rots konden we in de verte op Las Vegas uitkijken, Best wel gaaf, en bijzonder om te zien. Avonturiers zijn wij ook.

VEGAS IS CRAZY!!!! Je komt daar aan rijden, een grote gekte waanzin aan lampjes, rare mensen, muziek je weet gewoon niet waar je moet kijken… ik heb nog nooit zon gekkehuis gezien. Het eerste uur in Vegas hebben wij slapend doorgebracht, we waren helemaal gebroken van de 5 uur lange reis en de wandeling. Ons hotel was fantastisch we hadden een kamer op de 19e verdieping uit kijkend op de highroller ( de londen eye van vegas). Het hotel was gelukkig rustig en calm vergeleken met de rest van de hotels.  Avond 1 hebben we door een paar hotels gelopen. Het Venetian… Hallo Italie <3, Wynn hotel waar we ook gegeten hebben, Bubbles en tapas gewoon omdat het kan. (zie de fotos) Bubbels op Sander zijn BDAY:D:D:D We lagen om 11 PM knock out op bed. Wat een feestbeesten zijn we toch ook! Haha.

Zaterdag 8 Mile Goldstrik hike & Party vegas stijl

Onrustige control freak stuiterballen dat we zijn… om 7 uur lagen we klaar wakker, ready for adventure. We zijn de gold strike hot springs hike gaan doen… OMG wat eeen tocht, wat een avontuur!! 7.5 mile, op handen voeten benen, knien ellebogen… het was bijna abseilen maar dan klimmend. Dit is de zwaarste wandeling die ik ooit heb gedaan. Het was intens pittig en allebei zijn we best een beetje gevallen hele benen opengeschaaft… blauwe plekken, blaren en nog meer schaaf wonden op handen en armen. We hadden niet bedacht dat het zo pittig en stijl was… Maar zoooo waard! Na ongeveer 1 mijl begint de afdaling dan hangen er op sommige stuken touwen zodat je naar beneden kunt maar dat gaat dus niet altijd even soepel en goed… na 4 van die obstakels loop je tegen de eerste hotspring aan.. SNIK HEET!!!! We waren veel te bezweet om uberhaupt eraan te denken om er in te zitten. Nog verder door naar beneden naar enge stukjes en rotsen moet je door een sort hotspring beek lopen, langs hotspring 2 naar een super fantastisch onrealistisch mooie rivier/meer. Zo helder! Maar dan moet je ook weer helemaal terug… als 2 apen zijn we naar boven geklauterd en dat was echt niet makkelijk, gelukkig wel een stuk minder eng maar absoluut niet makkelijk. Lichtelijke angstaanvallen en paniek gevoelens maar man man man toen wij weer boven waren wat voelde we ons goed. On top of the world, rockstars, zon gevoel van accomplishment. We konden de hele wereld aan. Overall pijn, het is nu 3 dagen later en ik voel me spieren nog steeds met elke beweging die ik maak… alsof er een auto over me is heen gereden haha!

Daarna zijn we langs de hooverdam gegaan, ook een bizar gezicht, nog even per ongeluk ARIZONA ingereden,  Douschen klaar maken en ready for dinner. Naar het Cosmopolitan, mijn drooom wereeld… overall glitters crystalen roze, silver allemaaal mooooooiiiii. Gegeten bij een italiaan, de aller lekkerste pizza ooooitttt met truffels <3 mega lekkere cocktails ook en een dessert alsof je de hemel proeft. Vol goede moed naar het casino. In flumserberg hebben wij uuuurrrreeeennnn lang black jack gespeeld en ik was de bomb! Sander & Sabine we hebben echt heel veel geoefend vroeger, dus ik dacht dat gaan we doen. helaas was geluk niet on our side en daar ging onze moneys haha! Er was een brittney gok machine waar we wel 820384028042 punten wonen…. 10 dollar -_- we hebben onwijs gelachen en gedragen als superstars. In het kader van superstars, uit in een poepchique club in Vegas, OMNIA. Via een collega had Esther geregeld dat we op de VIP lijst stonden, Een smsje aan Patrick en wij mochten voorbij de uren lange rij zo door de VIP entrance… jihaaa Beyonce & Doutzen in tha house. De club was bizar, echt mad house 25% compleeet drunken 70% aan andere gekke middelen en kompleet van het padje af 4.9% geeeen ideee wat ze daar deden en compleet verdwaald- midlife crisis en wij… normale hollandse gekke chiks. Esther heeft gedanst alsof er geen tomorrow is, we hebben ons gedragen alsof we superstars waren en gebounced op beats van Fergie DJ en Dimitrie Vegas & Mike nog iets… we hebben nog nooit zon dure cocktail gehad, hij was bizar lekker daar niet van maar echt belachelijk duur! Rib uit ons lijf. Om 2 uur waren we er wel weer klaar mee… op blote voeten terug naar het hotel kan allemaal.. je hebt 0 tijdsbesef daar… dus we hebben nog even wat gegeten om 2 uur snachts. want dan is alles nog gewoon open. Een ongelofelijk slopende maar fantastische dag!

Sunday funday

Nog meer pijn, blaren en moeite met bewegen wakker om 9 uur -_-. De hele strip op en af gelopen op mn teenslippers… ik kon geen schoenen aan door alle blaren hah! 15 mijl gewandeld door alllleee hotels, wat een avontuur. Frans onbeten ( met de allerlekkerste macaroons) bij het venetatian. Eat French, look Italian was het toch? We hebben als celebrities liggen bakken aan het zwembad van ons hotel ( The Linq) dikke fissa, maar zo lekker warm, helemaal bruin gebakken. Cocktails in het Manadrin oriental, wat een amazing view. 26ste verdieping uitkijkend over de hele strip!

We hebben gegeten bij BUDDYS!!!! Van cake bosss ahhhhhhhh hoe vaak we dat programma wel niet hebben moeten kijken met Sander, was heel leuk om er tee ten. Was very lekker. Voor Esther haar Bday zijn we naar cirque de soleil gegaan, was echt bijzonder mooi!! Jawdropping, hele leipe acts! Daarna nog een glaasje bubbels om 12 uur.

Maandag aurevoir Vegas

Esther weeer een jaartje jonger, we hebben een fantstische bday brunch gehad bij hotel Paris. Beste Egss Florentine ever!!!!! Baguette met Nutella erbij, vers fruit mega lekkere bodem voor de weg terug. Onderweg naar huis nog gestopt bij de outlets, helaas en beter voor mijn portemonee heb ik niks gevonden;) om 6 uur waren we weer thuis. Tas uitgepakt en ready for real life.

We hebben zo veel gedaan in een weekend, ik ben zo veel ervaringen en mooie momenten wijzer. Nu heel veeel inhalen en weer even back to reality. Word al weer helemaal zenuwachtig als ik denk aan wat ik allemaal nog moet doen voor mijn scriptie enzo, soooo much to do. So little time. BTW IK WIL HIER NOOOIT MEEER WEG. Life is to freakin good.

VEGAS WAS AMAZINNNGGGG!!!!! Dit was een beetje de korte samenvatting, What happens in Vegas, stays in Vegas! Grapppjeeeee gedragen als keurige dameeetjes.

Heel veel liefs en dikke kussen!!!!

PS de link voor onze after movie;)

1. Maartje:
    3 maart 2016
    Nou, ik ben helemaal bij hoor schat! Geweldige dingen maak je mee, truly amazing!!
    Ben benieuwd naar de volgende!! Xxxxx