Vegas here we come!!!

18 februari 2016 - Rancho Santa Fe, California, Verenigde Staten

Wweeeer een week voorbij! 3 dagen alleen de show gerund in HR aangezien de manager weg was. Heel erg leuk en leerzaam! Heb veel geleerd en kunnen doen.

Gister moest ik ineens mijn auto laten maken, wat een gejank en gezeik zeg. Ik was weer in een andere ghetto by de auto dealer maker, Gansters op de straat hoeken… ik denk dat ik oprecht de enige white girl was in een radius van 7 mile…  de muziek en vooral de bass stond zo hard dat ik er oprecht oorpijn en hoofdpijn van kreeeg, met mijn tas aan me vast geklampt en constant met mensen praten via telefoon.. just in case… I did not want to die here, lol. Maar goed de auto is nu helemaal safe & sound en readyyyyy.

Nog maar een nachtje slapen en dannnnn…. VEGAS!!! Ik heb er zo onwijs veel zin in!!! even vakantie… weg, avontuur, reizen, roadtrip, exploren, soak up the goodlife, mooie jurkjes aan, living the wannabe richbitch life, tannen, mooie memories,  Kan niet wachten!!!! ik wilde naar Irvine vanavond maar dat gaat mooi niet gebeuren haha, te veel regelen moet nog alles inpakken., wassen opruimen en schoonmaken!

We hebben best een vol geplande agenda maar ons kennende zal dat nog wel veranderen…

We vertekken morgen ochtend heel vroeg, brunch, Wandeling in de woestijn naar hidden hotsprings :O… zijn we rond 5 uur in VEGAS baby, uit eten en & cocktails… Op zaterdag op pad op de strip, een van de Chef’s hier heeft geregeld dat we op een VIP list staan van een zieke club daar op Zaterdag avond. Pool sessions op rooftops, Nog een wandeling in redrock?, beetje shoppen bij de outlets mischien. Esther gaat trouwen voor een green card… grapje! Mischien een potje blackjack, een show, ennnn Maandag word Esther 16;) een groot feest weekend! Jullie horen het allemaal als we terug komen maandag avond.

Daarna nog maar 4 dagen in HR en allweer naar Housekeeping, omg de tijd vliegt! Echt het vliegt voorbij… maar hoe kan dat ook anders, time flys when you’re having fun and lifes a pink cotton candy cloud 9! Lol Leven is heel mooi & very good to me:D.

Heel veel lieve dikke knuffels!

P.S De verbinding in de woestijn is niet zo goed… dus geen nieuws is goed nieuws! Maar ik zal propberen af en toe een teken van leven te laten blijken