Volwassenheid, hondjes met nagellak en Expiditie robinson flop

5 september 2015 - Oceanside, California, Verenigde Staten

Goodbye Childhood Hello Volwassenheid! helemaal naar de andere kant van de wereld vliegen was natuurlijk al een behoorlijk grote sprong growing up. Maar ik denk dat ik na deze week weer en stapje dichter bij een strong independ bussines woman worden ben gekomen… Grace kelly, Audrey hepbun, Coco Chanel, Evelien Plag ( oke grapje niet teveel fabulousheid)

Survived my first weeek!!! So far so good. Lekker veel verkopen en het hotel goed leren kennen.  Ben morgen al in mijn eentje,  ben benieuwd.

Ik heb een auto whoop whooop. Cheryl, Jordan and Teeboo hebben me onwijs geholpen.... IK heb meer dan een uur moeten wachten buiten tot ze me eindelijk hadden opgehaald, California is allready getting to me, ik kon er eigenlijk niet om stressen of boos om worden.
Prima auto vol met krassen en deuken, staat mooi tussen alle 5miljon dollar cars hier op de property maar dat maakt niet uit. Gelukkig ben ik veilig uit de Ghetto terug, bloed nerveus in een compleet andere auto dan thuis op pad naar appartments. Ondanks de GPS genoeg verkeerd gereden, deze zegt namelijk pas precies op het moment dat je naar links moet dat je naar links moet, als je dan 5 rijbanen naar rechts rijd... ja meeste wegen zijn hier 6baans... verder word ook pas op het moment dat je de snelweg verlaat aangegeven dat je deze moet verlaten.. verkeerstborden hier... . Je mag hier dus altijd zomar naar rechts afslaan bij een kruispunt, ja  dat is echt zo geloof me ik bleef 2 sec staaan en er werd all vollop getoert, ja ja I know domme tourist. Ook mag je gewoon zomaar uit het niets op n kruispunt een U-turn maken mocht je daar behoefte bij hebben., interesting!  Een avontuur was het zeker, maar man toen ik over the five reed met de oceaan links, alleen maar palmbomen rechts en de gedachte dat dit echt echt is voelde ik me zo intens goed!

Doordat ik veel te laat opgehaald werd voor mijn auto liep ik al anderhalf uur en dus 2 afspraken achter op mijn house visits. Ik ben, lekker yolo, gewoon 3 uur te laat binnenkomen wandelen whoop. Na 5 appartments wel mooie plekjes gezien, maar niet echt overtuigd, maaarrrr toen liep ik binnen bij Canyon Club and I arrived home. Een resort is er niks bij, Jr Olmypic size pool ( jeej kan ik elke dag baantjes trekken) Volleybal veld, Tenniscourts, 24hr fitness, bbq spaces, outside lounges een prachtig appartement en maar 10 min van het strand en the mall met echt ALLEESSS echt ALLESSS! Verder lopen er ook harstikke interessante mensen rond die in een van de 450 huizen wonen, zo liep er een 60 jarige chik in roze fluwen glitter huispak op plastic muiltjes met haar 2 hondjes, allebei matchend gekleed op haar outfit met staartjes in het haar en jahoor gelakte teennagels, blauw en roze!! Jup het kan hier allemaal.

The pre-deposit is betaald en papierwerk is op gang gezet! Vrijdag verhuis ik erin en moet ik alles cash betalen, ja joh gewoon omdat het kan…  Esther komt iets later en slaapt ook eerst nog een paar nachtjes in het hotel. We hebben trouwens een sicke keuken, helemaal geüpgraded met vaatwasser, magnetron, oven, American Huge ass fridge ennn met breakfast bar!!! ( scheelt meubel inkopen)  En onze kamers hebben allebei een inloopkast en we hebben een gezamenlijke balkon met view.

Gelukkig ben ik vriendjes aan het maken! Ik ga volgende week tennissen ( ja niet lachen, I know ik kan helemaal niet Tennisen!! Hoe hard jeroen en Papa ook hebben geprobeerd my het te  leren op texel) met Elise, een collega van het restaurant. Ik krijg elke dag ook weer extra gekke “american dishes” te proberen.  Van de week moest ik rootbeer proeven, well your in america now so wether you like it or not you gotta start drinkin it cause we love it… nou denk aan cola, kersen, kauwgomballen, 10 klontjes suiker en dat dan allemaal gecombineerd in een glas. En dan as a dessert speciel we do that with vanilla icecream en cookie crumbs… Interesting. Vroeger maakten we altijd heksen drankjes en soepjes, zo zag het er ongeveer uit en lets just say not my cup of tea. Funny people deze amerikanen.

Als diehard fan, zat ik Donderdag 3 september klaar, ( voor mij is het hier 9 uur later dus perfect) voor Expiditie robinson! Ik keek er al de hele dag naar uit, laptopje aan, genesteld op mijn california king….  Kan ik het niet kijken op mijn laptop!!!! Neeeeeee RTL wat doe je me aan, deze plugin werkt niet in het land waar u zich bevind. Huilen huilen huilen. Waarom waarom waarom!!???? Als iemand een manier weet hoe ik toch mijn lievelings kan kijken, please let me know…. dit kan toch niet het eerste seizoen in jaren zijn dat ik niet kan volgen, hellup I really am on the otherside of the worldL

Ik heb wat zon jullie kant opgestuurd want het schijnt daar nogal te regenen? Dikke California Kus en maak jullie maar niet teveel zorgen want het gaat super goed met deze prinsess! <3 <3 <3

1. Maaike:
    8 september 2015
    Eefje,

Wat een leuk verhaal joh! Zo te horen heb je het heel erg naar je zin! Zie je al helemaal zitten in die auto, haha.

Have fun!!
    xxxxxxx limo