New friends, treasure hunts, fabulous, stroopwafels en highschool musical

1 september 2015 - Rancho Santa Fe, California, Verenigde Staten

Jeeeejj  ik heb nog steeds geen vrienden gemaakt dus lekker veel tijd om mijn lieve vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn interesting business woman Californian life. Grapje!! Ik heb al wel een vriendin gemaakt!!!! in de supermarket waar ze maar een soort appel verkopen en wel 60 verschillende soorten jello’s ( Sabine & Sander jelly heaven, you would love it here) Waar ze geen frisdrank flessen hebben die kleiner zijn dan 2,5L en waar je gewoon omdat het kan hier in Rancho Santa Fe een van de duurste dorpjes van Amerika  6!!! Ja je leest he goed 6 dollar betaald voor 2,5L cola, en dan heb je nog geen eens ECHTE coca cola.

Maar ik heb dus een vriendin, Sandy ze is denk ik rond de 50-60 we raakte aan de praat bij het zonnebrand rek cause oh my you must burn like fire with your gorgeous strawberry blond hair and freckles… Where are you from? Holland, the Netherlands, Ohhhhh like deutschland? Where it is okay to smoke pot and come to work stoned? Ja precies ongeveer niet Sandy maar goed, na flink wat gebabbeld en geklets over zonnebrand, tulpen en my beautiful appearance and fabulous clothing style vroeg ze wat ik hier eigenlijk deed in socali (southern California) OH MY GAWD you will work at the Inn we love it there, it is the best, I LOVE YOU!!!! Allrighty, aldus mijn eerste vriendin. HAHA

Work is good so far, een beetje erin rollen en het hotel leren kennen van achter de schermen en rooms verkopen verkopen verkopen. Vandaag op treasure hunt gegaan over de property. Met een map, notebook en THE golden key (security kaart) ben ik langs ALLE vacant kamers geweest en echt niet een kamer is hetzelfde! Van de 80 kamers zijn er 11 verschillende soorten die daarin allemaal verschillen… happy selling! Ik ben meer dan 2 uur op pad geweest want 22 acres   over zoveel acres is het hotel verspreid is bizar veel als je op hakken loopt.. heuveltje af heuveltje op. Thank god voor Iphone stappen teller, my daily work out heb ik wel gehad. So far so good dus, prima opstartertje for now. Ik begin steeds meer collegas te leren kennen en de gossip gaat rond,  vandaag bij het eten zijn 5 waitresses en waiters naar me toe gekomen om even een babbeltje te maken met the new girl.

Na werk wilde ik the full walking trail around the golf course doen. Het is hier bewolkt en koud, ja koud below 72 degrees dus dan is het koud! Lange hardloop broek aan, tshirt ren babys en gaan. 6K ah joh dat doe ik wel…. NOTT!!!!  72 degress is dus NIET KOUD!! Het is BLOEDHEEET als je gaat rennen en zo veel heuvels en loss zand, want we zitten hier in een drought! Na 3 kilometer en 20 minuten was ik gebroken! me benen voelde letterlijk als lood maar he, de rest doorgewandeld en het is echt absolutly beautiful!!! Als ik helemaal gesetteld ben en ik niet meer de hele tijd het idee heb dat ik droom ren ik hem gewoon weer dutch stijl in een breath rond.

Omdat jullie allemaal al liggen te slapen en de enige die ongeveer in de zelfde tijdzone als ik zit de afgelopen dagen al full time heb gespamd en skyped met al mijn avonturen zit ik oldschool te genieten van highschool musical op tv . HAHAHA ze hebben hier dus elke dag voor meerdere dagen achter elkaar hetzelfde op tv, just incase you missed it… maaar ik ziet hier wel te chillen met een strooopwafel!!!! Ik had een doosje meegenomen om weg te geven maar ze hebben me al 5 dagen ( can you believe it, ik zit hier al 5 dagen!) lopen roepen.  Ik begin steeds meer gewend te raken en me op mijn plekje te voelen:D Met een stroopwafel  en het holland boek van jullie naast me ( okay en highschool musical op de achtergrond, waarbij ik niet kan stoppen met lachen omdat Sander Sabine en ik deze vroeger nonstop op repeat hadden omdat hij echt zooo leuk was!!) ( Fabulouss bigger and better and best hahaha) zijn jullie toch niet zo heel ver weg!

1. Vivian:
    2 september 2015
    Hé Evelien,

Wat ontzettend leuk om zo 's ochtends even een blog van jou te lezen! Zoals je het schrijft zie ik het helemaal voor me :-)
    Geniet er van daar!

Groetjes,
    Vivian en ook van Jeroen natuurlijk en een knuffel van de jongens!!