Calitastic Birthday, Surfin USA

10 februari 2016 - San Clemente, California, Verenigde Staten

Lieve Allemaal!!

Allereerst will ik jullie graag ontzettend bedanken voor alle lieve berichten, kaartjes, kadootjes en wensen voor mijn verjaardag. Ik heb het heel goed gevierd ondanks jullie afwezigheid.

Het gaat hier nog steeds fantastisch goed, heel druk met leven vandaar dat ik wat minder vaak wat van me laten horen… Geen nieuws is goed Nieuws…

Vorige week werd ik heel aangenaam verast dat ik een extra dagje vrij mocht nemen op mijn bday zodat ik vollop van Cali en het fantastische weer ( jaaa het is hier weer 25+) mocht gaan genieten. Na een drukke dag liep ik weer naar de zoveelste vergadering… Waar Jerome ineens in het nederlands lang zal ze leven begon te zingen, toen alle lieve amerikaanse collegas & Esther nog een keer in het engels, Roze & Oreo Cupcakes gingen rond en ik heb mijn aller eerste plant gehad voor op mijn desk(A) jeej wat word ik toch volwassen. Zoals jullie kunnen voorstellen was mijn concentratie daarna heeeel erg ver te zoeken en zat ik als een 7 jarige te stuiteren… de dag heb ik dan ook maar snel beeindigd en vroeg naar huis gegaan om alvast te pre- tutten voor mijn bdayJ

‘s avonds om 12 uur kwam Esther na werk heel life Taart met kaarjes op bed brengenJ Carrot cake ( 19 karats;) ) bij jullie was de dag al vol aan de gang dus voor ik hier uberhaupt jarig was gingen de verjaardags berichten op Facebook al los! IK heb een extra lange Bday gehad dit jaar woehoee.

Mijn verjaardag zelf was ook helemaal CALi-tastisch!!! WE hebben gebrunchd in San Clemente een oud spaans stadje, super schattig!! Bij een restaurantje bijna aan zee gebrunchd waar ik omdat het mijn bday was bottomless mimosas kreeg (Booze before 12… moet kunnen op je bday) Esther reed naar huis, alles ok! Haha! We hebben super lekker uitgebreid gegeten en voor bijna niks aangezien bijna alles fout ging aan onze tafel… en tot slot nog TAAARTTTT ik heb zo veeel taart op dit weekend, niet te doen.

Lichtelijk licht van de zon;) terug naar Oceansie en Wetsuit aan want jaaaa ik heb mijn eerste surfles gehad voor mijn bday van Esther. in Oceanside, eerst op het strand maar ik kon natuurlijk niet wachten om meteen ons surfboard uit te proberen in het water... we hadden maar een wetsuit en die mocht ik aan.. Esther Held! in het ijskoude water in der bikini om mij te leren surfen op mn bday. nou eerste wave ging redelijk subtiel, 2e wave was ik totaal niet klaar voor: ESTher ik ben er niet klaar voor ik neem de volgende, NEEEE JE NEEMT DEZE HOP JE KAN HET en jahooor daar ging in... overdekop, door elkaar zoutwater in alle hoeken en gaten... als een duizelige zeezieke verzoppen zee-hond kwam ik na duizenden golven weer boven water.... Esther stond in de verte ondertussen in haar broek te plassen van het lachen... it was not fun.

Maar heee jullie kennen me ik stop pas als ik iets kan ( oke een beetje) dus vollemoed gewoon nog geprobeerd, en het is redelijk gelukt ik kan niet wachten tot we weer gaan. Ik heb zo hard gefaald en gelachen het was echt top! ik wil nog een keer... Ik weet zeker dat ik dit ooit best wel een beetje zou kunnen!! ik kan helaas geen video opsturen maar zal wat fototjes plaatsen.

Na dit surf avontuur tutten voor ons feestje bij Cucina Enoteca. Zoals elk jaar ben ik weer veel te enthusiast en word ik door iemand teleurgesteld, ik verwacht te veel van mensen waarvoor ik te weinig ben... Helaas... ik heb mn avond er niet door laten verpesten en met de mensen die er waren zon fanfreakintastic leuke avond gehad. Cocktails als Limonade gedronken, Truffefries gegeten alsof er geen tomorrow was en zo hard gelachen dat ik buikspier pijn had de volgende dag... ( of was dat mischien toch van het surfen?)  het was enorm gezellig met lieve vrienden.

Ondanks de afstand moet ik heel eerlijk zeggen dat het gemis minimaal was..word nog wat als ik straks weer naar NL moet:( ga ik het hier zo erg missen.

Verder veel werken, ik leer heel veel.. 9-5 is best vermoeiend hoor poehoee. Veel leuke dingen met vrienden, stressen om mijn LYCAR ( de tijd tikt..) beetje daten, beetje chillen Life is goood:)

Heeel veeel liefs, dikke knuffels en zon ( het is hier momenteel 29 graden OH MY)

Xxxxxxxxxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob:
    17 februari 2016
    Haha eef ik heb weer genoten van je smakelijke verhalen! Zo te zien heb je het nog uitstekend naar je zin, top! Geniet ervan, have a wee time and it will all be grand! From dublin with loooove. X