Palm springs & Marketing

12 april 2016 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

JEEEEEJ ik heb housekeeping overleefd wat een berg was dat zeg!

Eerste daagjes marketing zitten er ook op, so far heel erg leuk! Reclame maken, promoten, Social media, heel veel videos maken en photoshoots ik zit hier wel op mijn plek! Manager is ook super leuk dus ik denk dat de komende 2 weken wel prima worden:)

Vorig weekend 3 dagen Vrij, Cosette en ik zouden een roadtripje San fransisco doen langs de coastal route, heeelaaas is dit jaar El ninjo lekker bezig en was het pet weer... het kwam met bakken uit de hemel. So, change of plans eerst wilden we naar Santa Barbara maar dat moet je natuurlijk ook met mooi weer doen, dus een ini miini spring break naar Palm Springs it is. Het is dichter bij dan je denkt vanaf La was het iets minder dan 2 uur rijden.

We hebben de aller vieste gin tonic ooit gedronken, Magische regenboog unicorns gezien, Onbeten met hamburgers, geshopt als beverly hills house wives ( grapje het enige wat we gekocht hebben waren Disney knuffels in de disney store... oops wanneer word ik nou volwassen), Bloody mary bar bezocht,  In een fancyshmancy Starwood hotel verbleven, Wakker geworden met een duik in onze 3 verwaarmde zwembaden in de tuin met heelend bron water uit plam springs ofcourse... gefietst en gecruised over de strip van palmsprings.. we hadden een goed weekend uitgekozen... Gay parade 2.0 op zn amerikaans... verder hebben we natuurlijk heeeel veel bijgekletsen en super veel gelachen. We gaan binnekort weer, die Cali-do list met avonturen gaat helemaal gedan zijn voor ik weer naar NL kom. De terug weg was erg pittig, we hebben net als in groep 5 tot 2 uur snachts liggen kletsen en de vieste gintonic ooit heeft toch een lichtelijke kater achter gelaten, grapje voornamelijk heeeel moe gewoon. Ik was onwijs blij toen ik safe and sound in mn bed lag.

Wat een Avontuur weeer. Het is zo gek hoe mensen hun paden weer kruizen, dit hadden we nooit verwacht toen we 12 waren. Ik ben heel blij dat we weer herenigd zijn en nu nog  een buddy heb om leuke dingen mee te doen.

Zie die fotos en THE AFTERMOVIE in videos voor alle details;)

Dikke knuffels uit Calii!!!

OH BTW voor de harry potter fans onder ons... universal studios heeft hun harry potter park geopend!!! OMG wie komt er hierheen om met mij daar heen te gaan??