Im coming Home, Im coming home

15 april 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

HAlllloooooo

Mijn tickets zijn geboekt, Ik heb geen ribben meer en een brok in mijn keel:( het einde is nu officieel inzicht en dat doet pijn Esther en ik hebben net in stillte bijna zitten huilen want dat ik hier niet kan blijven is echt niet leuk.  Ik leef hier in een droom en ben nog nooit zo gelukkig geweest als dat ik hier ben. Het ene moment sta je on top of the world, het ander moment voelt het alsof al je dromen onder je vandaan worden gestoten. Ik kan hier niet blijven, VISAs zijn zo lastig. de enige optie is om met iemand te trouwen en dat gaat natuurlijk niet zomaar gebeuren.

Maar goed dat is pas over een paar maanden... for now, Ik kom dus tussendoor even naar huis.... van 3-20 Juni naar NL om aftestuderen op 6 Juni en hopelijk 17 Juni op de trap te staan bij de ceremony. Daarna ga ik terug naar San Diego om mijn stage af te maken by the Inn. op 28Aug is mijn stage afgelopen en dan heb ik een hele maand om leuke dingen te doen en te reizen. (Ik heb zo veeel leuke ideen en plannen het gaat vast nooit lukken)

26 September vlieg ik richting NL met een 4 daagse pitstop in NY. Het avontuur moet ik natuurlijk goed afsluiten en how better dan een mini vakantie in mn eentje die ik al heeeeel erg lang heb willen doen! OPA ik belooof er volop van te genieten, heeeel veeel fotos te maken en op te letten dat er geen spelden in mn broodje zit in het vliegtuig;)

Even een updateje zodat jullie weer weten hoe en wat! kan niet wachten om jullie allemaal te zien in Juni!!

Ik heb vernomen van Mijn Personal Assistent Sabine dat zij al ongeveer 95% van mijn tijd in Nl heeft opgenomen... Dus mochten jullie me willen zien zullen we even met Sabine overleggen of ze een gaatje in mn Agenda kan  vinden HAHAH! <3

Grapje! See you all very sooon!

Dikke knuffels en liefs uit Cali

1. Maartje:
    15 april 2016
    Je bent een kanjer schat! Niets dan respect voor jou!!! Voorlopig heb je nog een paar heerlijke maanden te vertoeven in Cali-land, dus ga er nog even op en top van genieten!!!!
  2. Veerle:
    15 april 2016
    Ach lieverd wat balen voor je! Ik hoop toch wel dat ik deel uit mag maken van een van die dagen dat je hier bent want ik kan niet wachten om je in m'n armen te sluiten! Xxxxxx