Arrival in my dream

31 augustus 2015 - San Diego County, Verenigde Staten

I have arrived in my dream, het lijkt wel alsof ik door een movie scene wandel. Overall palmbomen, tropisce bloemen, vlinders, hummingbirds en vlinders. Het is moeilijk te beseffen dat dit echt is.

Na een veel te lange vermoeiende vlucht met alleen maar turbulentie en tranen van het afscheid was ik enorm blij op Amerikaanse bodem aan te komen. Gelukkig had ik van de steward een upgrade gekregen naar een hele rij stoelen voor mezelf omdat ik zon zenuw stress control freak ben die niet tussen twee dikke Amerikanen in het midden wilde zitten ( oopsie) vlucht 2 was nog erger dan vlucht 1. Ik zou aan het raam moeten zitten maar thank god, praise the lord wilde degene naast mij ruilen.  Ik heb de hele vlucht zitten huilen als een baby, teveel turbulentie, gigantische druk op mijn hoofd, misselijkheid, moe en de gedachte dit is de aller grootste fout van mij leven… de vriendelijke meneer dacht dat ik enorme vliegangst had. Haha. Na 15 uur reizen eindelijkkkkk in SAN DIEGO waar de GM me op heeft gehaald en naar het hotel gebracht .  na al meer dan 25 uur wakker kon ik niet anders dan een prinsesje slapen in mijn California King bed.

Na wat misverstanden werd ik op vrijdag me bed uitgebeld om de managers meeting bij te wonen en aan mijn eerste werkdag te beginnen. HUH, what? Miscommunicatie? Gelukkig was dat snel opgelost en kon ik mijn bed weer in om bij te komen van mijn verschrikkelijke jetlag. Alles draaide, misselijk en hoofdlijn zeeziekte was er niks bij. Gelukkig kon ik Zondag eindelijk van het  “schip” af en stond ik weer met beidde benen op de grond. Ik heb heerlijke gebakken aan het zwembad, naar huisjes gekeken met Esther ( een oud hotello, Nederlander die ook weer voor Jerome komt werken hier in San Diego) Jeee I found myself a room mate:D

Na mijn eerste werkdag in Reservations vandaag was het tijd voor avontuur. Samen met mijn selfiestok en flesje water ( stay hydrated when weather is above 75 degress) ( snap nog niks van fahrenheit, alleen dat allles boven 72 degrees is good!!)  heb  de meest bijzondere wandeling ooit gemaakt. Ik heb nog nooit zoiets moois gezien als de natuur die ik tegenkwam. Ik was helemaal speechless. Alles viel op zijn plek, al mijn zorgen en doubts waren weg. How lucky am I, om hier aan de andere kant van de wereld te zijn en dit mee mag meemaken. Who would have every thought I would be able to walk through my dream for realll!!

1. Mama:
    Lieve dochter,

Afscheid nemen is nooit leuk, maar het is niet voor eeuwig.
    Ik vond het ook erg moeilijk maar de gedachten dat dit jou droom is maakt alles goed. Gelukkig hebben we Wattsapp, Skype en kunnen we je avonturen volgen via dit blog.
    Ga genieten en volg je hart.

Dikke knuffels mama
  2. Astrid Dirven:
    Lieve Eef
    Wat een leuk verslag. Geniet maar lekker van deze mooi en goede keuze. Je gaat hier zeker van leren en genieten. Blijf he zeker volgen.
    Liefs xxx
  3. Koos:
    1 september 2015
    Hoi Eef, ik hou het gewoon simpel. Dat wil zeggen, op zijn Nederlands met foutjes door de autocorrectie of automatische woordaanvulling, maar nooit door mijn dikke vingers of te kleine lettertjes hoor.

Nee wat fijn dat je veilig bent aangekomen en dat het helemaal Nasr je zin is! Dat maakt de ontberingen van de reis te verdragen.
    Geniet ervan en zal proberen het leven van mijn nichtje op afstand een beetje te volgen. Hou je haaks en "make your dream come true"! Toch maar een poging gedaan. Zet hem op en ( tweede poging) "Make it happen". Grtz from Vught
  4. Maartje:
    14 september 2015
    Ik ben zo trots op jou schat!!! Je bentzo'n sterk en mooi persoon!! I, I follow, I follow youuuu