Life is just too good

24 januari 2016 - Oceanside, California, Verenigde Staten

het is een tijdje geleden dat ik wat heb laten horen vanmzelf, ik heb het zo druk gehad dat ik ook eigenlijk niet meer weet wat ik wel en niet heb verteld:)

laten we maar beginnen bij het allerbelangerijkste! ik ben zo intens gelukkig dat het bijna eng is:) al weken loop ik rond met een smile op mn gezicht en zie ik alleen maar de mooie dingen van het leven. California is too good to me. In de korte 5 maanden dat ik hie rnu ben ( ja can you believe it!!! zit hier al bijna 5 maanden!) heeft Cali me al zo veel geleerd en veranderd in goede zin( al zeg ik het zelf) Natuurlijk ben ik nog steeds lekker controlling maar veel minder, ik ga veel meer mee met de flow, en ook mijn lichte autischtse trekjes vallen hier in het niets, ik neem dingen minder persoonlijk en zie veel meer het gedoe in een situatie dan alleen maar het kwaad.Geluk maken we nou eenmaal zelf, het zit in de kleine dingen #allesisfamily,  het leven is lichter?  Op dit moment denk ik dat deze grote stap de beste stap van me leven is geweest en ik al word het maar half zo mooi de komende maanden ben ik een trots gelukkig mens. ( sorry iedereeen ik denk dat ik hier wil blijven, luv joe)

Inmiddels hebben wij  meer dan alleen een bank in ons huis staan, het word steeds meer een thuis, We hebben zelfs een TV gekregen:D

Ik heb mijn eerste week Human rescources & Accounting overleefd. Het was onwijs leuk en leerzaam. Mag met alles mee doen, krijg verantwoordelijkheid, veel vergaderingen, leuke projecten en leer alle ins en outs; the good the bad, the pretty and the ugly. Maar what happens in vegas stays in vegas... ik weet helemaal niks(A)

Over vegas gesproken..... WE gaaaan naaar VEGAAASSSSSs woeeehooeee. In february zijn Esther en ik allebei jarig en dat moet op ziijn california girls gevierd worden. we hebben allebei 4 dagen vrij gekregen om er een mooie roadtrip van te maken:) ik zal jullie alle details ( okay mischien niet alle;) )  vertallen als we terug zijn.

Vorige week ben ik met Jodi (ex collegatje) gaan lunchen bij een restaurant dat over heel de zee uitkijkt ( zie  fotos) we deden alsof we beroemde rijke superstars waren, Toen ik even naar de wc ging had Jodi tegen de ober gezegd dat ik jarig was, Toen kwam de champagne en de gratis desserts hoor... echte superstars!! hi vroeg welke datum het was, ik wist het niet ooops forgot my own fake birthday haha!! nog even langs de zeehondjes en wandelen langs zee en weer een fantasische dag voorbij.

In het weekend met Nick& Jodi gewandeld en haar hondje ( net curby...) Ik ben voor het allereerst naar American Movie theaters gegaan... in Utrecht hebben wij best een prima bios met 6 zalen... dit was een kleine bios.. 18 zalen, oh my oh my. wel een hillarische film gezien, sisters met Kate & Esther gevolgd door dinneren met truffle fries.

Nog een keer uiteten met Kate & haar soon to be verloofde, Ik ben naar de Kapper geweest, Het voelde als vreemdgaan, al jaren niet bij een andere kapper geweest dan in Sam maar het moest echt! Sorry Hairfix<3 ze heeft het wel heel goed gedaan en het was hillarisch;) totaal andere ervaring dan in Nl.

Doordat ik in HR zit heb ik even een 9-5 baan, maandag tot vrijdag dus heel fijn weer wat ritme in mn leven!! kan ik Lekker aan mijn scriptie zitten na werk-_-

Ik hoop dat het met iedereen net zo stralend gaat als mij en ik zal proberen weer wat vaker te schrijven.

XOXO Luv you!

1. Tineke Berghuis:
    5 februari 2016
    Hey Evelien, het is hier nu net 5 februari (ik ben net terug van een avonddienst) en dus kan ik jou, namens ons allen, feliciteren met je 23-ste verjaardag. Heb een heel fijne verjaardag in de states, en als je straks naar Las Vegas gaat...... geniet van deze gekke maar schitterende stad met al die maffe mensen.
    Veel plezier en de groeten uit Gieten, namens Tineke.
  2. Tonnie:
    5 februari 2016
    hoi evelien hartelijk gefeliciteerd maak er een leuke dag van groetjes tonnie
  3. Evelien:
    11 februari 2016