californian Superwoman, Oceanside, Heat and a new home

12 september 2015 - Oceanside, California, Verenigde Staten

Lieve Allemaal,

Ik ben een Californian Superwoman. Ik moest naar den bank om even 1000$ te pinnen, dat is hier dood normal… om dit vervolgens in the wisselen in een money order (een stukje papier..?) voor mijn huur en deposit. Ik weet dat je een Social security nodig hebt om een bank te openen, maar aangezien dat dus nog een maand duurt en de spaarpot langzaam leeg loopt ben ik wel toe aan mn salaris.

Ik heb mijn “ Ik ben Blaird waldorf “ masker op gedaan en ben gewoon naar binnen gelopen, I know I need a social security Number to open account, maar dat duurt nog 4 weken, dit is alles wat ik heb ( een stapel met documenten, papierwerk en mn paspoort) en ik werk aan de overkant , bij The Inn at Rancho Santa Fe, Help me please met mn aller liefste glimlach en puppy ogen (A)
De vriendelijke ( behoorlijk knappe jongeman) moest lachen en zei how can we say no to that! Manager erbij en jahoorrr deze chik heeft het gefixed whoop whoop.
Plusss omdat ik (hopelijk) zo veel moneys ga binnen brengen krijg ik 150 dollars for freee, whoooohoooo binnekort shopping time.

Gister was move-in day, Perfecte dag uitgekozen het was 37 graden… en hummid. Zoooo veel te heet. Ons huis heeft ook 3 weken geen lucht gehad dus toen ik aan kwam was het 45 graden binnen. Alles opengegooid maar helaas windstil, Ik heb vannacht geslapen in een saunatent! Kamperen is er niks bij, eten op de vloer, slapen op een luchtbed, baantjes trekken in de pool voor het slapengaan met 8 latino-india kiddos die een kinderfeestje hebben. Jaja living the life hiero. Ik heb meteen al vrienden gemaakt, de aangewezen overdekte parkeerplaats behoort blijkbaar tot iemand anders. Ik vond een heel vriendelijke briefje op mijn ruit of ik even op wilde rotten… top! Receptie snapte er niks van en ik kreeg een tijdelijke andere plek. Helaas stond daar ook een motor op geparkeerd toen ik terug kwam-_- jeeej luving it! Thank godddd was er nog eentje vrij in de buurt anders had ik op de straat moeten parkeren en jullie weten allemaal hoe goed ik kan file parkeren-_-

Het appartement is verder echt dike prima! Helemaal mooi gerenoveerd, alles zit erbij en ik denk dat we ons hier prima gaan vermaken op 320 Talon Ridge Way #376, Oceanside California 92058. Lekker zwembadje, heel erg dicht bij zee, winkels en onze buurvrouw zit in het leger dus als er iets is she got our back! Ha ha.  Mijn luchtbed was RETE duur, dus beter komt iemand snel logeren:D

Millijoenen winkels bezocht voor meubels, handdoeken, eten etc, wat echt prima was aangezien je accut uitdroogd als je niet in het water ligt of in de airco zit. Na kilometers rond slenteren en niet kunnen vinden wat ik echt zoek maar naar huis om wasjes te draaien. Ik werd levend gefritturd  dus naar het strand gevlucht. Haallleelujaaa je hebt er een kust weggetje dat je echt naast de ocean rijd, zo mooi!
Oceanside heeft een pier, daar is de pier van scheveningen niks bij. Volledig van hout en kilometers lang, in scheveningen moeten ze zich niet zo druk maken om instortingsgevaar etc, hier staat dit houten ding ook al Jaren, hoe dan?  Ik wilde echt heel erg graag de zee in maar ik vond het iets te tricky om mijn spullen te laten liggen, ben blij als ik straks een buddy heb dan kan dat dus wel weer gewoonJ Flinke wandeling gemaakt en I LOVE SAN DIEGO, its so beautiful! moment of happiness, sunset at the beach.

Verder heb ik mn eerste rap battle gewitnessed, they were both terrible at it haha! Maar wel grappig Om te zien en ik ben ten huwelijk gevraagd door een vieze motorbiker met 40 inch snore n dreads, quote: has anyone ever told you, you are more gorgeus than the sunset, will you marry me? uuuhh how about no, I’ll pass on that one!

Ik heb mn day afgesloten met een dip in the pool, en Despicable me en Kisses chocolate. Ik ben ergens halverwege na it’s so flufffyyyyyy in slaap gevallen, ik werd vanochtend( om 6 uur) wakker op mn laptop. Jeeejj. Vanmiddag wil  ik na werk hopelijk een telefoon regelen en nog meer furniture shoppen:D

Soooo I survived my first night in our new place. I survived morning traffic, ja ook op zaterdagochtend om 7 uur is het hier druk op de wegen, survived all thegood moments, I survived all the downs en tegenslagen die ik tot nu toe op mn pad heb gekregen hier in the US of A, and I survived my first 2 weeks helemaaal in mn eentje, waar ik alles nog moest regelen aan de andere kant van de wereld zonder jullie. Are you proud of me or what!

P.S Ik miss jullie wel heel erg hoorL !!!