Bank, starting from scratch en Dolfijnen

21 september 2015 - Carlsbad, California, Verenigde Staten

Ik probeer het kort te houden!

First things first, we hebben helaas nog geen internet in het appartment dus skypen zit er nog niet in:( ik kan alleen whatsapp bellen als ik wifi heb en dat is bijna nooit. Hopelijk lukt het deze week eindelijk om internet te regelen! Zou wel fijn zijn om een avond weer iets anders als frozen of despicable me te kijken ( de enige films op mijn USB)  en skypen met de fam! Ik mis jullie! <3

Esther en ik waren dit weekend allebei vrij! We zijn vrijdag wat wezen drinken in party town Oceanside Woohooee, er lopen duizenden knappe mariniers en surferboys rond... allemaal met een chik aan hun arm-_- jammmer dan! Nee hoor we hebben een hele gezelige avond gehad en het was leuk even wat te ondernemen en op avontuur te gaan. Zaterdag stond om half 7 de wekker, jaja we hadden een hele lange dag vol gezeligheid bedacht beginnende met een fanatieke workout in de gym, jaa we have a great gym met een loop band die zo stijl omhoog gaat dat ik het idee heb dat ik in Flumserberg aan het rennen benJ.

Na een bezoekje aan de ford dealer voor 2 cars, ja het gaat hier echt zoals je het voorstelt en in de films ziet. Toen we zeiden dat we niet vandaag een wilde nemen was het klaar, dag vriendelijkheid ene belediging naar de andere, so you girls go to highschool? Pardon!? Ja we zien er uit als 16 jarige.  Well you dont have the right social dus het word minsten 103472094702424 duizend dollar paar maand, oke doooeii! Off to the next. Dan geen mooie auto hoor, ik had een portemonee voll cash dat ik prima wilde uitgeven. Neee hoor grapje!!! Het geld is allang op haha.  daarna zijn de hele dag winkel in winkel uit opzoek naar een bank gegaan. Na ongeveer 17 winkels nog geen bank-_- alleen maar moe chagerijnig en teleurgesteld in the US of A. We waren er zo klaar mee dat we naar het zwembad zijn gevlucht, helaas waren we te gespannen om er van te genieten en geen uur later zaten we alweer in de auto naar de volgende meubelstore, helaas geen succes. We geven het op! ( for now dan) na een intens vermoeiend dag met veel te veel gereden millage ( ik mag max 100 per dag met mijn roestbak, we hebben er minsten 2x zo veel gereden) volle tank weer helemaal leeg...  de dag goed afgesloten met een veel te lekkere sparkling wine die Esther had meegenomen op ons balkonnetje! Cheers to our new unfurnished home! We just love camping in our living room.

Sunday runday Funday, weer om 7 uur klaar voor de workout, we zijn naar het strand gerend, hoe mooi het ook is ik ben nog steeds niet gewend aan het klimaat, het is hier zooo heet! Ook al om 7 uur ‘ s ochtends en na 3 kilometer was ik al half dood aan het gaan, hyperventileren, zweten ( well glitters uiteraard) en het gevoel alsof ik al 6 jaar niet had gedronken in de woestijn. Ik ben neer geploft op het strand als een verloren zieltje en wachten to Esther met haar 6 meter bennen en bizar goeie conditie was uitgerend en me kwam ophalen haha. Op de terug weg ( ik ben maar gaan wandelen) tegen mr perfect surf god aangehobbeld, jammer dat ik er niet zo picture  princes perfect uitzag hihi.

We zijn naar de mall gevlucht, het was te heet om buiten te zijn, oprecht stel je voor dat je word gekookt en daarna in een  frituur pan word gegooid  en daarna nog even in de oven, zo ongeveer, zo heet was het.  Thank god I have Esther, ze laat me alle leuke ( gezonde) lunch plekjes zien! En sowieso is het gewoon veel gezeliger om samen erop uit te gaan dan alleen. We waren het geslenter toch wel zat, dus toch maar van de zon genieten aan het strand van Carlsbad. Man man man wat was dat chill! We heben lopen tannen als pro’s.  Ennnn als klapper op de vuurpijl, hoogte punt van mijn weekend, meest magical moment ever!!! We hebben dolfijnen gezien jaaaa no joke!! Ik had me zeemerminnen staart al aan gedaan en stiekem gehoopt dat ik er een zou zien natuurlijk, maar dit was magisch! Oke ze waren best ver weg en we zagen ze niet goed maar ze waren er echt! En we saw them jumping woehooeee! Dolphin mermaid time.

Zal ik het nog even een keer herhallen, WE HEBBEN DOLFIJNEN GEZIEN!!!! waaahhhhh

Ik heb een heerlijk weekend gehad, ik ben mentaal en fysiek helemaaal gesloopt! Een leven opbouwen aan de andere kant vd wereld is echt niet zo glamourus als het allemaal lijkt er komt zo veel bij kijken, er word vergeten wat voor geregel er allemaal bij komt en dat je echt van scratch wat moet gaan opbouwen. Tuurlijk maak ik super gave mooie dingen mee, maar dat zijn de enige vrije momenten die ik heb, het is verder keihard werken, heel veel regelen en zelf aan zoveel touwtjes trekken om alles te regelen terwijl aan alle kant dingen van mij worden verwacht. Ik heb de kans gekregen om mijn droom waar te maken, daar ben ik nu en dat wil ik goed waarmaken. Ik ben jullie heus niet vergeten, ik heb alleen even andere verplichtingen aan de andere kant vd wereld ( jaaa ik verbaas me er nog steeds over, dat ik echt aan de andere kant van de oceaan zit)

Om mijn gemist te troosten voor die gene die dat echt doen haha, is deze blog ook een beetje.

Dikke knuffels uit San Diego!

nog een keer! WE SAW REAL LIFE WILD DOLHPINS

1. Vivian:
    21 september 2015
    He Eefje,
    Voor ons (ik denk dan ik voor al je lezers mag spreken) hoef je het niet proberen kort te houden hoor, super leuk juist die verslagen van jou, vooral omdat je het gewoon schrijft zoals het is :-) en zo lekker enthousiast, zelfs als het over de 'mindere' zaken gaat. Als ik een mailtje krijg van een update moet ik me soms echt inhouden (omdat het dan echt niet uitkomt) het niet direct te gaan lezen, haha. Ik ben fan ;-) en vooral benieuwd hoe het met je gaat. En je foto's bekijken natuurlijk!
    Wat Super Cool !!! dat je dolfijnen hebt gezien! Ik ben oprecht jaloers!
    Natuurlijk is het leven daar ook niet alleen rozengeur en maneschijn, What were you thinking, haha. Maar jij, superwomen, kan dat! Je zal zien, het wordt makkelijker, gewoner ook, je zal je draai echt wel vinden. En ja, dat je soms even geen tijd hebt om NL op de hoogte te houden zal niemand je kwalijk nemen.
    Vanaf de andere kant van de oceaan krijg je een hele dikke knuffel van de jongens. Groetjes ook van Jeroen.
    Ik ben super trots op je! X Vivian