Krokodillen tranen, slapen onder de brug, oktoberfest en Netflix

28 september 2015 - Escondido, California, Verenigde Staten

Before anything else…. WE hebben eeen bank!!!! Hij heeft geen poten en is een failure en rood maar dat maakt ons helemaal niks uit! Met alle liefde hebben wij de bank welkom geheten in onze cassa!

Het was weer een overwhelming week met hele hoge ups en hele lage downs. Mijn Social security is naar het verkeerde address verzonden, thank you very much…. En Ik heb dus nog steeds geen salaris kunnen ontvangen, ik ben letterlijk broke! Heel erg veel stress en tranen op geleverd. Ik was donderdag serieus aan het nadenken om een vlucht terug te boeken maar hey ik mag niet zomaar opgeven dit is tenslotte mijn droom.., en bovendien kan ik niet eens een vlucht terug betalen -_- ik heb vrienden gemaakt met mijn nieuwe huisgenoten onder de brug en er is al een doos voor me gereserveerd, zodat ik iig zacht slaap als mijn salaris niet deze week word overgemaakt, en ik dus niet mijn huur kan betalen… gotta love American organization. Ik ga er maar niet te diep op in dan word ik weer heeeel erg chagerijnig en paniekerig! De details over dit hele process horen jullie een andere keer wel weer.

Ik ben gepromoveerd naar front of the house! Jeeejjjjj zoooo veel leuker! ik maak de grappigste en gekse dingen mee! Gister 2e dagje Front office avond dienst met Jodi, er heeft een uur lang een gast gochel trucjes lopen doen, hij was goed! Maar echt zo goed dat het eng begon te worden. Ik heb nu halve week FO en beetje Reservations, prima voor de afwisseling.
Ik heb vanavond al mijn eerste dienst in mn eentje gedraaid, the NBA’s are in town ennnn….. meer mag ik niet zeggen….. :D

Gister was er Oktober fest op de lawn, ik heb me stuk gelachen amerikannen die zich verkleden als wat zij denken dat lederhosen zijn. Het ziet er niet uit!! De vrouwen denken ook dat het een excuus is om er uit te zien als mensen die bij ons achter een raam staan met rode lampen… pardon my language. Nee het was grappig! Management genoot duidelijk van de vele biertjes en er was ontzettende duitse sfeer muziek (ehum, de vogeltjes dans heeft wel 7x gedraaid in een uur.. allrigthy)

Naast dat wij ondertussen een fantastische bank hebben in onze living hebben we ook EINDELIJK internet jaaaaa wiehooeeoo! Netflix time! Gossip Girl, 90210 en Hart of Dixie ik heb jullie gemist. Mijn geluksmeter is weer iets gestegen! Thank you lord!

Gelukkig gaat het wel heel erg goed met onze fitheid ( we zijn sowieso fitter dan ehm  60% van de amerikannen) al zijn ze in cali natuurlijk wel een heel ander soort dan de rest van de Us of A. vanochtend naar het strand gerend, daarna nog even diehard lopen tannen als pro’s aan onze pool. Tanning oil op  to the maxx en bakken maar!! Ik vind het nog steeds wel behoorlijk bijzonder dat wij gewoon en het strand en een pool in onze achtertuin hebben! Hoe chill!

Morgen ben ik vrij en de afgelopen 2 dagen waren heel erg leuk! Ik heb echt leuke (werk) dagen gehad, ik hoop dat dit nu even vasthoud en dat alle ellende en geregel ophoud, ik ben er nu wel klaar mee. Maar ja wat had ik dan verwacht ik zit hier nu een maand aan de andere kant van de wereld zonder jullie en als alles precies niet zo goed zoals deze control freak het had bedacht is het al ellende en chaos. Takin it easy and slowin down to the Californian speed of life is the goal waar we maar aan gaan werken .

Nog een heeeeeel erg leuk vooruitzicht!! MAMA WILL IN NOVEMBER HIER HEEN KOMEN jaaaaaaaaaaaaaaaaaa wiehooooeeee mama naar californiaa!! Ik kan nu al niet wachten! ( ik heb al een hele lijst met dingen die ik wil laten zien, doen, eten wiehjoejoe)

Ik miss jullie! Dike knuffels