Superstar lunch in the city of Angeles at W and the San Diego Zoo

16 november 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Minder leuke dingen eerst... ik heb dikke drama ruzie gehad met de auto verhuurders wat en *&@%@#^@*#^!@^!*(^!*&^*^*!#  ( pardon my language) Samen met Esther en Mama er heen, het begon meteen al goed. Esther wilde zeggen wat er gedaan moest worden begint prescilla from the hood al meteen wij luisteren niet naar jou, jij mag niks zeggen je staat niet op het contract-_-... are you kidding me. Ah fijn, mama als tweede rijder, ja leuk bedacht mag niet kost je 35$ per dag extra... hele tijd verhaal veranderen. ik geef eerlijk toe mijn temper had ik niet meer onder controle en ik was echt furious! de baas.. een of ander achtelijk wijf, zonder tanden sowieso lid van de mexicaanse M, geef ook flink te keer. ik ga er niet eens door over schrijven want ik word weer woest! Wat een Teringleiers  (Seurrry) Ik ga no way ooit nog in mijn eentje naar hun toe, ik wil zo snel mogelijk een andere ( veilgere) auto, en NIEMAND van jullie gaat ooit bij hun een auto huren!

Next, suprise suprise Ik heb het hele weekend ook nog vrij gekregen... wat een aangename verassing. Zaterdag zijn we 's ochtends naar Los Angeles gereden. Meteen de LA sfeer goed kunnen proeven, we hebben ongeveer 4 uur lang in de fille gestaan-_- wat een feest. Eenmaal in LA bij hollywood boulevard in het Delphine restaurant van het W gratis gelunched, ja inderdaad gratis... dat is hier heel normaal als je zon celebrity als ik ben(A) oh nee GRAPJE!!!
Na meer dan 45 min wachten op ons eten waren we er een beetje klaar mee.. Randy de manager was het met ons eens dat het echt niet kont en excuseerde en deelde mee dat het eten voor zijn kosten was. SUPER lekker gegeten!! We hebben ook nog een dessert genomen en dat was ook zeker heerlijk... van al die refils tijden het eten moet je naar the ladiesroom... only in LA, om 2 uur smiddags een lege fles wodka in het prullenbakje van de wc... hoe dan... allrighty...very interesting.. anyway, we waren ready for the Cheque zegt Mr Randy de manager, ik heb alles voor mijn rekening genomen, jullie hoeven niks te betalen. WOEEHHHOEEE FREEE lunch at the W in Hollywood at the walk of fame... ja echte superstars aha.

Na een super lunch, maar de echte superstars gaan bekijken bij de walk of fame. Leuk om te zien en doen :) Ik heb gelukkig mijn grote Idol Audrey Hepburn gezien wieehooee... Na de walk of Fame, tijd om alvast een nieuw huis te zoeken voor als ik straks zo dik betaald krijg dat ze mij al die jaren hier op hotelschool hebben beloofd.... wat een dreamhouses in 90210 Beverly Hills. Een korte drive over Rodeo Drive, langs county museum of modern art met de duizenden lantaren palen kunst ( PAPA wij gaan erheen als je hier bent!!!)  en langs het beverlywillshire ( pretty women) and off the the beach. Door de  Fille was het inmiddels alweer donker en tegen de tijd dat we eindelijk een parkeerplek hadden en wisten wat we wilde was het al weer 6 uur.

Santa Monica pier was leuk om te zien en precies zoals je verwacht en denkt in films. Bubba gump, jaaa die Bubba Gump van Forest gump!!! zat er ook. De wacht tijd was alleen 30-45 min en daar hadden ik het te koud voor en vond ik het niet waard. Dus het werd een super amerikaanse hotdog to go... We waren super blij  dat we thuis waren. LA is geen stad voor mama... she is not charmed by the city hihi. Thuis geslapen als een blok en ready for a new adventure.

SundayfundayZooday.
ALLLERMOISTE zoo evvvaaah!! ennnn we mochten pandas vast houden... en er was een hok met een hondje en luipaard... zij zijn beste vriendjes en part of een onderzoek... We waren super lucky we hebben een Koala in actie gezien, zij liep helemaal van de ene eucalytpus boom naar de andere... Ik heb vriendjes gemaakt meet een aap die de hele tijd naar me zat te smilen, en zwaaien en met me mee bewoog. Mama heeft vrienden gemaakt met de papagaaien en een super goed gesprek met ze gehad... we zijn over de Zoo gevlogen in een kabelbaan waarop je over heel San Diego uitkijkt... We hebben in de rij gestaan om de reuze panda's te zien... We hebben gezien hoe Flappie eten werd voor een sneeuwpanter...Wij zijn even verdwaald in de jungle van Zuid-amerika en we hebben een jarige vogel zien spelen met haar sweet16 present, kartonen dozen met wormen woehoe.

Precies op tijd zijn we uit de dierentuin vertrokken naar de volgende zoo... IKEA.. Want het word hier dus wel heel erg koud, en vannacht gaat het gewoon harder friezen dan in nederland... en als je dan een ultra dun zomer dekbedje hebt ga je het niet helemaal redden. Gelukkig verkopen zie hier ook extra warme dekbedden voor kou kleunen zoals ik, en dankzij papa &mama hoeven jullie je nu niet meer zorgen te maken dat ik dood vries:) <3

Om deze gezellige dagen met mama goed af te sluiten zijn we uitgebreid gaan dineren in het hotel... weer VIP behandeling dankzij Esther. Tafel naast de openhardt, iedereen wilde mama ontmoeten en even babbelen. We hebben super lekker gegeten en gedronken:) als kers op de taart hadden we een VIP dessert, met verschillende lekkernijen met goudevlokken op de chocolatetaartjes OMGF en een Dolce dessertwijn, ondertussen had ik erg gezellige rode gloei wangen:) van de openhaard ofcourse... Het was een mooie afsluiting van de week.

Vanmiddag toch nog even gelunched aan zee.. Oh wacht nog even tussendoor... onze onderbuurvrouw is blijkbaar gek... het heeft vannacht loeihard gestormd, noodweer. Vanochtend om half 9 werd er keihard op onze duur gebonkd wij dachten dikke doei draaien ons nog een keertje om, om vervolgens een briefje op de duur te vinden of wij AUB niet ons balkon willen vegen on onze troep naar beneden te vegen... Euhm halllooo mevrouw... wij hebben geen bezem... ( nu wel dankzij sinterklaas mama) het heeft gestormed gek!!! bij iedereen ligt er zooi op hun balkon, wees blij dat het was blaadjes en takjes zijn en geen hele palmboom...
Dus... Vanmiddag op de pier gegeten by Ruby's, helaas had ik er niet op gerekend dat ik hier dus ook zeeziek word... en heb mijn pilletje dus niet ingenomen. door de gigantische golven en harde wind schommelde het restaurant de hele tijd... De helft van mijn salade heb ik dus in een doggie bag meegenomen haha.

Mama heeft nog vriendjes gemaakt met een Pelikaan die super graag met haar op de foto wilde;) ( de foto's volgen allemaal later) Morgen ochtend vliegt ze weer met " een gerust" hart naar huis vol mooie en leuke herinneringen aan SoCali. het was heel leuk om haar hier te hebben en fijn om mijn leven te laten zien:)

Ohw en BTW had ik all gezegd... het gaat hier vannacht vriezen ehmmm??? wie zei ook alweer dat het hier altijd zomer was...