Dol-fijnen dag & Disneydinsdag

11 november 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Halllotjes lieve freunden,

Wat een avontuur met zn tweeen hoor.. ik heb sinds Zaterdagavond een inieminie vakantie.... We zijn de vakantie goed begonnen met een dinnetje in de "lighthouse" in de haven, we hebben een sort voor gekauwde visprut gegeten wat volgens mij voor harry de zeehond, die in de haven zat te spelen was bedoeld. laten we het er maar op houden dat het erg interessant was.gelukkig hebben we erg gelachen en sliepen we op een touwtrek gevecht in onze slaap om de dekens na als een blok.

SundayfundayMOMday.
Het was zoooo onwijs mooi weer vandaag dat we besloten om de wateren van San Diego te gaan verkennen en ontdeken op een whalewatching cruise. met maar 11 man aan boord van de 50 zitplaats+ boot, hadden we bijna een prive tour. We waren de haven nog niet uit of we vaarden al midden tussen een kudde Dolfijnen WWWOOEEEHEEOOOEEE deze dag kon niet meer stuk. Flipper en zijn maatjes hebben lang bij ons lopen chillen maar Mr Capitein kon niet wachten om ons alle andere zee beesten te laten zien. Strak blauwe lucht, horizon in het vooruitzicht en geen golf op zee ( gelukkig maaar!! anders has ik Harry de zeehond en all zijn vriendjes alsnog hun visprut kunnen voeren, voorgekauwd...) Nee hoor grapje, ik heb fantastische zeeziekte tabletjes gevonden ( Papa & Oma....? hadden we deze maar in Barcelona gehad...) na nog geen 5 minuten varen waren we allweer bij de volgende interessante Vissen, Zeeleuwen... Wat kunnen die mooi zingen zeg.  een rondje om het dock en door naar de grootste zoogdieren op deze planet.

Hoe raar dat hier gewoon dolfijnen, zeehonden en ja walvissen zwemmen? alsof het de normaalste zaak van de wereld is. We hebben na een tijdje varen inderdaad Moby de Whale gespot. Deze laat zich 10 seconden zien, hij spuit water, laat zijn staart zien en duikt dan vervolgens in het diepe, dan wachten we 7-10 min om het toch weer even nog een keer te zien... nou naar keer was het mooi en zien we naar een heel soort bijzondere dolfijn gevaren, witte vinnen super klein en sowieso mijn nieuwe dream huisdier(A) haha grapje! Het was echt fantastisch, ik zou het zo weer doen en bonussss voor de volgende keer korting, Who's next!!??

Natuurlijk wilde mama even naar de outlet mall... ja daar kijk je je eigen uit. Het is een hele andere wereld dan in nederland shoppen ja echt. hier staan mensen gewoon in de rij om een winkel binnen te komen om vervolgens 600$ uit tegeven aan een tas ( ja het is dan wel alsnog 70% goedkoper, HOE KRIJGEN ZIJ ZOVEEL GELD??) nee mama heeft zich prima vermaakt en goed gescored bij Tommy hilfiger ( dat is hier gewoon ZARA prijsjes) Michael Kors en Calvin Klein waren niet zon groot succes vandaag maar ik denk dat mama daar aslnog nog naar terug gaat van de week.  anywaysss laten we het hier maar bij houden voor nu...

WE GAAAAAN NAAAR DISNEYYLANDDDD!!! WOEHOOOEEEEE
gister een fantastische magical day gehad in the happiest place on earth. IEdereen is gelukkig en weer even kind, ik denk dat ik gister weer 5 was? Minnie oortjes op mijn hoofd en huppelend als een kleuter door het park. We hebben echt een top dag gehad, doordat mama in de scoot zat hebben wij nergens meer dan 5 minuten moeten wachten, of we krijgen een rerturn time, en konden we in de tussentijd weer van alles doen. voor 12 uur hadden we alles wat we persee wilden zien al gedaan... THUNDERMOUNtain,( JAAA hij is echt nog leuker dan in parijs) buzzlighyear, Peter pan en de Mattehorn. vanaf na de lunch is ineens voorbij gevlogen en ik herninnern me een grote blijde vlek:D haha!! Ik kan uren door blijven praten over hoe leuk en fantastisch het was maar ik denk dat het een beter idee is dat jullie het gewoon een keertje komen meemaken.....

Wat niet leuk was, finding nemo! Claustrofobisch to the max. je word met zn alle in een duikboot gestopt en dan opgesloten onder water, toen gingen de deuren ook nog eens veel te laat open, deze doen we nooit meer... gratis anxiety krijg je er bij:)

Deze Magical day werd mooier afgesloten dan wie dan ook kan bedenken met de aller mooiste parade die ik ooit heb gezien, kippenvel die hele tijd... en als klapper op de vuurpijl letterlijk zon fantastische mooie vuurwerk show ( nu begrijpen we wel hoezo het kaartje zo duur is) Enchanting evening het was bijzonder mooi! vergeten we nooit meer deze dag. We wilden nog een mooie foto maken voor het kasteel, DEED DE GOZER NAAST ONS EEN AANZOEK AAN ZIJN VRIENDIN, wooeeehooooeee what a magical love story!!! het was heeel schattig romantisch, all kende ze elkaar pas een jaar het was echt heel bijzonder om er naast te staan. Thankgod reed Esther naar huis, jeeeej thank you!!!! en waren we binnen een uur thuis om verder te dromen van disney magic moments:)

Never too old to live a magical day like this! we zouden het zo weer over doen. DANKJEWELLL MAMA!!!!! <3  We zijn nu wel redelijk gesloopt maar thats okay

Dkke magical hugs en sparkling kisses!