Spider bite, Trampoline city and Old fashioned christmas

6 december 2015 - Oceanside, California, Verenigde Staten

Ik ben gebeten door een tropische spin... in mijn slaap... alles was okay tot het er steeds enger uit ging zien, na 5 dagen heeft de keuken het voor me opengesneden en kroop er gewoon een hele levende spin uit... okay not really true... na 5 dagen heeft iemand hem opengeknepen en er kwam allemaal poison en vieze tjak uit ( sorry, ik vertel nou eenmaal graag alles in geuren en kleuren(A):) achteraf niet slim blijkt dus dat je daar bloed vergiftiging van kan krijgen... anyway alles is nu ok, ik ben genezenden, geen pijn meer wel nog een lelijke plek! welcome to California wooeehooee. ( zie fotos voor meer details)

We zijn op onze vrije dag gaan bouncen in een trampoline park. overal trampolines, klim toestellen een grote speeltuin en we waren heeeelemaal alleen. we mochten in van die opblaas ballonen een groot feest. zo hard gelachen, overal spierpijn, van het lachen natuurlijk niet van het springen...

Daarna nog even naar het strand, ik ben de zee in geweest. Mag ik jullie er nog maals aan herinneren dat het dus december is en ik de zee in ben geweest... I have to admit het was best koud, ongeveer zoals de waddenzee op texel in gaan in april... maar het was mieu.

4 December was the christmas fissa op werk voor het dorp, Gigantische kerstboom, schaatsbaan, gezeligheid, vuurkorven, carollers en de kerstman met zijn elfjes. Ik mocht eeen elf zijn waaaahoooeeee.

Sinterklaas is langs geweest... Ik heb de liefste Roommate van San diego:) er stond een leuk kadootje op me te wachten ik heb er een roze vriendinnetje bij, Minnie Mouse<3 zo super lief, gelukkig kon sint ook dichten, en hebben we nog steeds pepernotten en schuimpjes 5 december word ook in Amerika gevierd... GElukkig heb ik zelf ook nog even voor piet gespeeld en heb ik mijn eigen schoenen goed gevuld met Victoria secret, Mac makeup en Chanel parfum<3 OMG Diep adem halen, ik heb echt geen gat in mn handen, het gebeurde gewoon zomaar... ik heb no social life dus het is OK, gewoon een shift in expenses een soort van.

Ik zou dit weekend vrij zijn, helaas was er een ander plan voor mij, val al 2 dagen in:) morgen late dienst dan ga ik s ochtend met Esther nog even een Berg beklimmen...  Dinsdag gaan we paddleboarden tussen de zeehonden en laat ik even mijn zeemeerminnen staart uit bij de dolfijnen.

Verder nothing special to declare...

Knuffels hope everyone is well:D

1. Maartje:
    3 maart 2016
    Liefje! Heel gek, ik kan niet bij elke blog een reactie schrijven, maar hier ineens wel! Ik ben echt verliefd op al jouw avonturen!!! Je hebt er zo hard voor gewerkt en leeft nu letterlijk je droom, ik kan je er alleen maar om benijden! En het mooie is, bij elke blog zie ik je meer en meer stralen! Ben echt blij dat jij zo happy bent!!! Ben heel benieuwd wat voor avonturen je nog gaat beleven, ik ben fan en volg je nauwlettend!! ENJOY HUN! XXXXX