Californian ID, Turkeyday, en zomer in de winter

30 november 2015 - Rancho Santa Fe, California, Verenigde Staten

First things first, ik heb op woensdag mijn written drivers test gehaald.... en inmiddels ook mijn gewone JIPPPIEEE!!!! Ik heb een Californian ID woooeehoooe ik hoor erbij ik hoor erbij... Ze hadden een gaatje waardoor ik vandaag al af kon rijden ipv pas eind january en gelukkkkigggg gehaald FEEEST.

Next, Thanksgiving... ik zou om 3 uur klaar zijn maaaar ik heb de ochtend dienst en een deel van de avond dienst gewerkt zodat mijn manager TG met zijn fam kon vieren. Ik Heb na mijn werk de hele dag lopen kokkerelen en een verrukkelijkkeee Kalkoen gemaakt voor het eten.. ..
Oh nee, Zo is het niet helemaal gegaan. toen ik om 7 uur eenmaal thuis was, had ik echt geen zin meer om een kalkoen te bakken, het werd een ei bakken... Ik was al helemaal klaar om naar bed te gaan, ik moest de volgende dag om kwart voor 5 alweer op om te openen toen Esther met wat traditional leftovers binnen kwam lopen... Toch nog een Happy thanksgiving including Gluhwein afteralll...

Even een side note... We eten nu dus al 5 dagen voor onbijt/lunch en dinner Kalkoen... Onze (Kal)koenkast staat er namelijk vol mee. Vandaag hebben we de army birdy eindelijk laten gaan.

Ik heb op Zaterdag met een vriendin van Oma, Laura gelunched! we hebben bij Poseidon, een super leuk restaurantje aan zee gegeten. Het was echt heel leuk om te kletsen over van alles en alle  tradities die amerikanen hebben die zo gek zijn voor hollanders. Gek hoe klein de wereld dan weer is..

Ik heb weer een berg beklommen met Kate, dit keer Cowless mountain op zondag voor werk. IK heb nog steeds spierpijn maar het was een super mooie hike en heel erg gezellig om haar weer te zien:) binnekort girls night out woehoee.

Ik ben uitgescholden op werk door een hoer, pardon een prostitue omdat ze geen gratis kamer kreeg...(maar ze was wel echt een hoer... pardon my language)  schreeuwen wijzen en fingersnapping in my face all included. Echt een feest... gelukkig had ik genoeg back up  en ben ik 20 minuten lang profesioneel en calm gebleven ( ja echt waaar!!) zelfs toen ze zei dat haar man de rijkste man van Rancho Santa Fe is... dat terwijl ze een nep Louis VItton tas vast hield... Get your story straight Bitch ( sorry not sorry) maar toen de fingersnapping in my face kwam was ik er heeeelemaal klaar mee... daaahaag er zijn grenzen, safety firtst. gelukkig is alles goed gekomen en is madame gevlucht toen we de politie erbij wilde halen. Het was een flink avontuur en weer een interessante ervaring rijker, dat kan ik jullie wel vertellen.

Morgen ben ik eindelijk vrij en gaan Esther en ik of Tannen op het strand... Ja het is hier gewoon nog steeds bikini weer WHOOOOP hoe koud is het daar?? all sneeuw?? of we gaan naar trampoline city... waahhhhaaa overall trampolines de hele dag springen als kleuters, hoe leuk!!! offf je hebt het ook met springkussen Ik will ik will ik will...

Ik hoop dat het in Nl met iedereen net zo fabulous gaat als met mij, all is even fabulous natuurlijk wel een beetje moeilijk... We kunnen niet allemaal Beyonce en Audrey zijn he.... grapje! Ik hoop dat iedereen net zo gelukkig is als ik en cant wait to hear from you guys!! DIkke knuffels

Oh en BTW het is morgen December.... Ik kan morgen in Bikini zonder het koud te hebben.... WHAT, HOE DAN!?

Toedellooee lieve freunden xxxxxxx