Mr. President, Baseball, Seaworld & Scritptie Stress

23 mei 2016 - Oceanside, California, Verenigde Staten

De scritptie is ingeleverd!!!!! Eindelijk, bloed, zweet en heeeeel heeel heeel veeel tranen, Ik hoop zo ontzettend erg dat het goed genoeg is en dat ik mag defensen op 6 juni. Ik ben nog zo zenuwachtig en gestressed erover. Afgelopen week is het nacht werk geworden om alles zo als ik had bedacht in mijn hoofd op papier te krijgen... maar we gaan het meemaken het is nu even afzien.

Stage life
Het Leven van een Stagair... Maandag Marketing, Dinsdag Social events, Woensdag Receptie, Donderdag Housekeeping manager en vrijdag weddings... door de veranderingen op werk ziet mijn gemiddelde week er ongeveer zo uit. Ik kan in en elk department werken en helpen waar nodig...Zo gaat de week wel lekker snel....

Mr. President
Maar we hebben van de week wel heel bijzonder bezoek gehad op werk... IK HEB DE OUDE PRESIDENT GEZIEN!!! kijk maar op de fotos welke, het was wel even spannend hoor all die bewaking, secret service agents, security guards etc..... Maaaar Esther en ik hebben onze charmes in de strijd gegooid en we hebben hem gezien hoor, wat een excitement! We hebben nog om een greencard gevraagd maar helaas niet gelukt... de secret service guys wilden ons wel helpen.. die hadden wel een idee... die zagen het wel zitten om met ons te trouwen;) hahah

Baseball
Op Donderdag Heb ik via werk gratis tickets naar de Baseball game gekregen, San Diego Padres vs The SF Giants.... Samen met Cosette en haar Moeder Claudia die in town was hebben we een goede avond uit gehad. Zo gek en grappig om met hun op pad te zijn weer... dat hadden we 10 jaar geleden nooit kunnen bedenken. We hebben enorm gelachen, niet om het spel want die was behoorlijk saai maar voornamelijk omdat ik een giga kluns was. ze hebben daar van die leuke klap stoeltjes... nou je raad het al ik ging na het opstaan vol enthusiasm zitten... en viel op de grond, dikke elleboog blauwe armen en blauwe kont... Dat was de leukste homerun van het spel...  verder een hele leuke ervaring om mee te maken, maar het spel duurt zo lang... na 2 uur waren ze pas op inning 4, we vonden het wel mooi en zijn maar gaan eten.

SeaWorld
Ik ging samen met een vriend naar SeaWorld gister... Deze jongen zit bij het leger en krijgt dus korting, komen wij bij de tickets aan mogen we allebei gratis naar binnen!!!!!! wat eeen feeest 90 euro gescheeld!!! jeeejjj wanneer disneyland? haha!
Ondanks alle comottie om de orca's ben ik zo blij dat ik gegaan ben. Echt een super leuk park en zon leuke dag. even 5 zijn en alle scriptie stress vergeten en genieten van het lekkere weer. Heel attracties ook en je mag zoo dicht bij de dieren, en aaien en voeren heel interactief.
We hebben de Orca show gezien, met de Dolfijnen gechilld, Flamingos, Alle attracties gedaan.... overallll kwam je niet met droge kleren uit, zoveeel water... Biertjes gedronken met de pinguins ja ja echt!!! er was een food festial in het park dus dubbel feest. De pinguins waren hier zoooo leuk!!!!!! ze hadden alle soorten <3 geen grap ik heb er een uur gestaan... en we zijn nog 2x terug gekomen hihihi. Macarons, pinacolada gedronken uit een ananas bij de ijsberen & Belugas en zuid amerikaanse culinaire hapjes gegeten bij de zeehonden. De dag afgesloten met Chipotle....

Zo veel (Californian)  bucketlist dingen gedaan. Nog maar 10 dagen en ik ben weer even op nederlandse bodem!! ik kan niet wachten om jullie te zien en helemaal fijn te knuffelen!!!

DIkke lufs en tot snel

PS zie de fotos & filmpjes: