Halloween en Hollywood Glamour

3 november 2015 - Beverly Hills, California, Verenigde Staten

10/30/2015 jaa ze schrijven hier eerst de maand end an pas de dag.., verwarrend verwarrend.

Halloween, een feestdag die plaatsvindt op 31 oktober en voornamelijk in Ierland, Verenigd Koninkrijk, USA en Canada wordt gevierd. Kinderen verkleden zich en gaan langs de deuren om snoepjes te krijgen, waarbij ze 'trick or treat' (trakteer of we halen een geintje met je uit) naar de bewoners schreeuwen.Halloween is een afgeleide van All Hallows Eve, dat vrij vertaald Allerheiligenavond betekent. Dit is de avond vòòr Allerheiligen. Vanuit de Keltische cultuur was dit de avond voor het nieuwe jaar, 31 oktober was dus de oudejaarsavond. Onder de Kelten gingen verhalen de ronde dat vlak voordat het nieuwe jaar begon geesten van overleden mensen terugkwamen en in de ziel probeerden te kruipen van nog levende mensen. Om deze geesten af te weren droegen de Kelten maskers. Een gebruik dat nu nog steeds terug te zien is. In de negentiende eeuw is dit gebruik door Ierse immigranten naar Amerika gebracht. Hier is echter een eigen draai gegeven aan het feest. Zo is daar de verlichtte pompoen ontstaan en uitgegroeid tot symbool van Halloween. (Ensie.nl)

Zo, nu we weten wat Halloween echt betekend zal ik even omschrijven hoe ze hier denken dat het gevierd hoort te worden…
Op werk, iedereeen verkleed... maar echt de gekste dingen.. de front lawn was omgetoverd tot een ghost town met een gigantisch haunted house ( spook huis) maar niet zoals je zo op de kermis zit of in de attractie parken, echt gruwelijk eng! Met levende mensen ( collegas) die zich helemaal in hun rol opleven. Voor de pretty little liars kijkers onder ons, 2 van de kamers leken precies op de scene eruit. Een compleet witte uitgestorven ziekehuis kamer, met knipperende lampen “ een dood lijk” op de tafel een gekke gestoorde chick met een bebloede “nep” baby en overal messen en ziekenhuis gereedschap, oke het klinkt veel minder eng dan het was! Ik ben met de accounting managers erdoor heen gelopen, ze hebben allebei kinderen.. ze hebben in hun broek geplast van angst... haha oke niet helemaal waar maar ze verschuilde zich wel achter mij en het was dooood eng. Verder was er een gigtnasich spook spring kussen, een crabboil dinner iedereeen verkleed, kids enge monsters, prinsjes, minioms really anything, vaders dragen wat ze aan moeten van de wifes, en de wifes lets keep it at what they say in meangirls.. Halloween is just a stupid excuse for girls to dress as sluts and it’s okay... all righty… ik dacht dus dat ik me niet mocht verkleden omdat ik bij de desk stond.. maar ik zag er ‘ te cute’ uit dus moest ik naar het schmink hok voor zwarte lippen en littekens om wat minder out of the boot te vallen.  Het waren twee ( ja hier word het 2 dagen gevierd by the Inn) onwijs leuke culturele dagen... ohw en ja iedereen begged hier voor candy, non stop.. iedereen komt gegarandeerd 3 kilo aan op zon avond... all fun and games!

11/03/2015
ROATRIPPPPP To tha Land of fabulous and fame.

In de rode convertible Camaro zijn we Noord gereden, backtstreet boys, Britney Spears and the Spicegirls op de radio woeehhoeee.
First stop, Laguna Beach… Breakfast met Lauren Conrad by C’est la vie in Parijs… Starting the day with dessert. Kan gewoon allemaal vandaag!

Second stop, Hollywood hills. De wandeling naar de sign was oprecht behoorlijk pittig maar zooo mooi! Ik heb nog nooit zon gigantisch grote stad gezien als LA overaal waar je kijkt staan gebouwen en huizen, en torens en kerken... helemaal overwehlming. Eenmaal boven de sign, hebben we onze stouten schoenen aan getrokken en zijn we over het hek geklommen.. neee hoooor grapje! Dat is zwaarder beveiligd dan de kroon juwelen van het koningshuis;) het was wel zo mooi vanaf boven LA zien met de sign ( zie de fotos) Dikke fotoshoot daar boven maar we hadden het nodig om op adem to komen! Het voelt zo fantastisch om mijn eigen droom moviescene te leven!!!

Outfit switch naar fabulous LA clothes by de parking lot en op naar Stop 3… op de koffie by brad pitt en Angelina jollie.. zij waren niet thuis op naar Ellen de Generes dan maar... ook niet thuis bummer!!! Dan maar door 90210 rijden alsof we er zelf wonen. DIE HUIZEN ZIJN GIGANTISCH en belachelijk mooi en allemaal maar boven de 15 miljoen... ah joh.. new life goal;)

Stop 4.. Beverly hill hotel( zie foto) de Polo lounge schijnt heeel gaaf te zijn, maar dat laat ik voor de volgende keer. IK KOM HIER SOWIESO TERUG

Stop 5...  Ohhhh pretty wommannnn, vol moed naar het hotel waar Julia Robberts bij Richard Gere verbleef in de suite. We hebben even gebruik gemaakt van de toilet... hoe vaak krijg je de kans om op een wc te zitten die meer waard is dan al mijn bezittingen bij elkaar... happy hour begon pas om 5 in de bar en wij hadden HONGER en DORST dus aan de concierge advies gevraagd. We zijn aan de overkant van de straat, bij Rodeo 208 wat gaan drinken en eten met Leonardo di Caprio & Johnny Depp het was echt BOMB. Uitkijkende op de Beverly willshire, fourseasons, met een suede ja oprecht een suede bently voor de deur. Hoe awesome is that! We voelde ons echt fabulous movie stars.

Stop 6, Rodeo drive shoppen by chanel en louis V, oh nee geintje… remember de scene in pretty women big mistake, big, huge… nou de shop attentents staan echt je vol af te keuren bij de deur en je wil niet eens ergens naar binnen gaan al had je het geld. Wel super gaaf om even over rodeo te lopen en alle in ons op te nemen, het is echt echt een FABULOUS city.

Inmiddels begon het donker en vooral heel erg koud te worden en daar waren wij zeker niet op gekleed. Dus off to the final stop bij een awesome Thee, Koffie en taarten huisje dat eruit zag als het snoep huisje van hans en grietje. Net op tijd binnen want de Cali storm ging los...
Ik heb de allerbeste 18 karats carrot cake gehad, ja echt 18 karats gold...? al vraag ik me steeds meer af of het niet gewoon een 18 Carrot, carrot cake was.. anyway het was de aller aller beste die ik ooit heb gegeten, you all know how much I love carrotcake <3 Deze joekel van een taart was echter veeeeel te groot, gelukkig doen ze hier aan doggy baggs en heb ik de restante mooi mee kunnen nemen voor later:)

Ofcourse stonden wij vol in de fille toen we naar huis reden maar dat was okay met foute (nederlandse) meezingers ging de tijd een stuk sneller. Om 8 uur alweer thuis en man man man we hebben echt een hele vakantie erop zitten in een dag. Het was absolutely an amazingly fabulous awesome day! I LOVE LA, I LOVE HOLLYWOOD, I LOVE EATING 18KARAT CARROT CAKE, I LOVE ROADTRIPPING, I LOVE FABULOUS,  I LOVE CALIFORNIAAA!!!