boter bier, toverstokken, bezems, funland, water pret en het volgende avontuur

28 juni 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hello dear friends & family,

Eerste week CA alweer overleefd. Het is voorbij gevlogen. Het is hier snik heet, ik heb meteen maar weer een FAN gekocht om af te koelen. Mijn weekje wel heel goed bested en genoten van het lekkere weer.

Met Esther wandelen is pittig maar met haar ouders wandelen…. Nouuu dat is pas echt wat man man man…. Nee hoor grapje. Samen met Gert & Gerdien Double peak trail gelopen. Ik kon geen boeh of bah meer zeggen na dit avontuur en heb een hele middg bij moeten komen van dit avontuur aan het zwembad. Gelukkig is het zwembad water nu ook behoorlijk aangenaamJ

Samen met Esther en haar ouders gegeten en rond gedwareld in Laguna beach op hun laatste dag. Bij Nick’s gegeten wat een feest, was super lekker.

Vrijdag ochtend om 5 uur ging bij mij de wekker… voor de fille naar LA gereden om als allereerste In de rij te staan bij de wizarding world of Harry Potter. De eerste attractie was alsof je op een bezemsteel zat en heen en weer vlog door eigenlijk alle films en het bos met al die enge spinnen etc… meteen misselijk man man man luv die 4D dingen… Botterbier gedronken, bij Olivianders een toverstok uitgezocht ( oh nee die dingen zijn 5o dollar… normal doen) heel leuk door zwijndrecht gewandeld en op naar de volgende movie scenes.

The Famous universal stuio holywood behind the scenes tour. Grappig om te zien hoe sommige dingen op tv llijken en total anders zijn in het echt. Helaas pech en  geen echte beroemde acteurs live in action gezien.. wel tijdens de water stunt show.. meerdere actuers van Divergent, greys anatomy etc in the flesh bewonderd. Jihaaaaa. Maar het aller leukste van de hele dag was na de Minion ride in funland… fun land zelf… WATER speel paradijs voor 5-10 jarige… Cosette en Ik hebben ons flink misdragen en gedaan alsof we 5 jarigen waren door alles heen gerend dorr alle kidsd natgeschoten met alle waterpistolen… dolle pret all onze clothes waren daarna wet (zie fotos) Fantastische dag gehad en enorm gelachen.

Van het weekend heb ik het maar even rustig aan gedaan om bij te komen, gelukkig was de jet lag okay en niet zo ziek als vorige keer, wel moe van alle inspanningen en indrukken van Holland nog maar that’s totally okayJ. Ik heb lekker aan de pool gelegen, beetje getanned naar het strand, gesport walvissen kijken maar die waren er niet… wel ineens omringd door 300 dolfijnen:O echt super gaaf ( zie fotos & video)  en nu weer aan het werk. Heel gek om hier weer te zijn maar wel leuk! Voor je weet is dit ook alweer voorbij. Voor nu heel hard genieten en avonturieren… speaking of which dit weekend gaan Cosette & ik op een gigantische avontuur…

We gaan naar San Francisco rijden via de coastal highway 1 over de big sur. Door onze geode organisatie skills en time management is er niks meer beschikbaar en gaan we camperen… roadside camping…. Lach maar niet het word vast mooi. Voor de geintreseerde hieronder hoe onze planning er ongeveer uit gaat zien.

Programma

8:30AM: Leave to Monterey
9:00AM: SWIM IN THE OCEAN OR DOUSCHE IN HOT SPRINGS
9:30 AM: Breakfast
10AM: Monterey aquarium
1PM: Head to San Fran (via hwy1 = 3 hours) (via regular=2)
4PM: park at golden gate parking & run the bridge
5PM: head to fisherman’s wharf for dinner ( Ja in sweating running clothes luv it 7PM: Find Camping

Monday:
EARLY: head south either direct or via Yosemite, sequoia, death valley whatever we feel like
Evening: FIREWORKD & 4th of july

Ja dat word een mooi avontuur denken jullie niet? Ik  zal laten weten hoe het was en af en toen een teken van leven laten blijken aan het thuis front! Ik hoop dat alles wel is en see you soooon!!!

Dikke knuffels

1. Maartje:
    30 juni 2016
    Wel superleuk dat je door Zwijndrecht gelopen hebt! Wist helemaal niet dat ze daar ook een set van hadden bij Universal?! Als dikke HP fan kan ik niets anders dan ontzettend jaloers zijn.... Enjoy babe❤️❤️