Geslaagd, Jetlag, stressz

11 juni 2016 - Utrecht, Nederland

Het is even stil geweest maaar ik begin weer een beetje boven water te komen.

Voor wie het nog niet wist IK BEN GEEEEEESLLLLLLLLLLLAAAAAAGDDDD!!!! Bachelors hospitality business managment is in the Pocket whoeepp whoeepp.

Na een ontzettend spannende dag op maandag ben ik even van de aarbodem verdwenen en kwam wat lijkt, alles van de afgelopen maanden aan vermoeidheid, stress, jetlag ziekte etc eruit. Ik heb mijn eerste weekje NL voornamelijk doorgebracht in mijn fijne bedje.  Like they say, no place like your own bed at home.

Gelukkig ben ik weel met sander begonnen aan onze jaarlijkse Harry Potter marathon<3 op de nieuwe bank hangen, die is top!!!! met Curby knuffelen en wandelen.

Sinds gister voel ik me eindelijk pas weer een beetje normaal, Heb gezellig geluncht met Veerle op Neude. dat voelt toch wel als thuis hoor, op het neude met alle leuke nederlanders om je heen;)  zo met een vriendinnie geluncht en geshopt, vanavond 030 onveilg maken met me Maaike en me favo utrecht chiks, Volgende week vakantie met de fam, Vrijdag Diploma uitreiking en uit eten met Vrienden en gezin en dannn is het alweer tijd om mijn koffer te pakken en naar huis ( ja california is toch wel een beetje mijn thuis) te gaan. Afspraaak hier, afspraaak daar ondanks bijna een week in bed ben ik nog steeds geslooopt. Ik kom helemaal niet tot rust in mijn vakantie. Voor je het weet moet ik alweer hard workie workie.

Het is gek hoe normaal het eigenlijk weer is, alsof de afgelopen 9 maanden eigenlijk helemaal niet zijn gebeurd... alsof ik gister gewon nog hier in nederland was. Ik ga straks weer lekker naar Californie om mijn stage af te maken, dan nog een maandje reizen en tijd voor het volgende avontuur. Op dit moment trekt Zuid -amerika me ook wel aan.

Maar nu eerst even ademhalen...

Dikke Knuffels X

Van reisblog naar fotoboek