The end to my fairy tale , Dana Point & Concrete jungle where dreams are made off

27 september 2016 - New York City, Verenigde Staten

Mijn fairytale is voorbij, mijn american 90210 california luving life is over.
Ik wou dat ik wat positiever kon zijn maar ik ben gebrokken. Ik wil helemaal niet weg. Ik ben nog nooit zoo gelukkig geweest, en me zo op mijn plek gevoeld als het afgelopen jaar in Cali. Het voelt niet goed. het ascheid gister was een van de zwaarste dagen die ik ooit heb gehad. Mijn lieve collegas en vrienden gedag zeggen was bitter. Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid genomen en the Inn gedag gezegd. Afscheid nemen van Esther en Jordan was nog erger. Ik heb nog steeds een brok in mijn keel, het voelt alsof ik geen lucht krijg en mijn hart in duizend stukjes op de grond ligt. Ondanks dat we een super leuke laatste avond hebben gehad aan het water met een dinnertje voelt gister als een groot drama. Zo als ik een jaar geleden naar USA vertrok vermenigvuldig dat met 10000... toen waren het tranen van spanning... een sprong in het diepe een duik in the unknown. nu zijn het tranen van niet weg willen, oprecht verdriet, heartache, verschuurend, ik wil niet weg maar ik moet hier geforceerd weg. het voelt bijna on eerlijk. ( ik weet heus wel dat er andere mischien wel betere dingen op mijn pad komen maar dat maakt voor geen seconde leuker of beter)

ondanks deze ellendige jank situatie heb ik wel een mooie laatste maand in California gehad. Met mama en Oma tussen lekker genoten in Dana point, Dagje seaworld. vooral mama vond het heeeeel erg leuk in de attracties... gratis blauwe poncho als souvenir. Met Oma lekker gewandeld langs het strand en op avontuur in de tide pools zoals ze dat hier noemen. krabbetje, onomono? ( finding nemo huisjes) en zeesterren spotten. Laguna beach, eten in de haven met onze zeehond vriendjes, Marshalls voor een nieuwe koffer en hoeveel nieuwe tassen;)? Oceanside pier met Jodan, logeren bij the Inn, dineren bij little mexico met Esther & Jordan erbij en  een dagje Catelina Island, met golf kar. Het huisje had zo een mooi uitzicht, elke ochtend werden we wakker met het geluid van de golven en de zeee als een canvas. Het was leuk en fijn om te kunnen delen waarom ik zoveel van California hou.

Na het vertrek van Oma & mama heb ik huisloos rond gezwervt en me als een hippie bezig gehouden met avontuur. Grapje gelukkig heb ik een lief vriendje waar ik met open armen werd ontvangen zodat ik gelukkig niet onder de brug hoefde te slapen ( al was het daar best gezellig, net als thuis geweest aangezien alllll onze mmeubels op straat zijn beland hihi ) Ik ben nog naar LACMA geweest en Wayfarers chapel. Beide stonden nog op mijn cali-do-list. Wayfarers chapel heb ik ooit gezien in mijn lievelings show 90210, zoals Naomi Clark was het altijd mijn droom om ooit daar te trouwen. nu ik daar geweest ben wil ik het al helemaal. MOOISTE EVER, zooooo rustgevend,natuurlijk, glas, mooi & uitzicht op de zee I <3.

Ik had nog een beachbonfire gegeven, mijn vrienden en collegas kwamen samen bbbqen op het strand. het was heel gezellig en fijn om iedereen daar te hebben. als 16 jarige hadden ze gummybeertjes maar dan voor volwassenen en cola & sprite die wel heel gek smaakte... die amerikanen toch haha. Nog een laatste duik in de pacific genomen om 9 uur 's avonds all fun en games tot ik echt wel iets heel groots en glibberigs voelde zwemmen langs mijn been. toen was dat feest snel voorbij.
Zondag heb ik me als een kind gedragen, Pooh & tiger geknuffeld alle rides in disney gegild als een meisje van 5 en rond gehuppeld als een verlief lammetje met minnie mouse oren op haar hoofd. om mijn laatstse weekend iets minder pijnlijk te maken wilde Jordan me nog mee nemen naar Magical DISnEY LAND jeeeeej I luv it.  helaas was het +35 graden en was het zooooo heet dat we met onze ziel onder onze armen liepen te zweten van ellendigheid haha. Het einde hebben we ook niet vol gehouden en een gezellig film leek ons een beter plan. jammer voor J lag ik na 5 minuten al Knock out en werd ik 11 uur later pas wakker -_- oops

en toen was het mijn laatste dag, hoe dat is gegaan konden jullie eerder al lezen. *#&@#$ (A). na het afscheid vloog ik om 10PM naar NYC. ik zou ongeveer 5 en half uur kunnen slapen tot ik hier kwam maar de piloot was enthosiast en is een half uur eerder vertrokken en heeft een uur sneller gevlogen dan bedacht... toemaaaar kwam ik aan hoor in NYC als een zombie met jank ogen. via Grand central station als Serena van der Woodsen mijn grand entry into the city gemaakt en dan bedoel ik ook echt grand... achter een portje blijven haken en boem zo over de koffer heen duikelen want samen waren we te dik hahha ooopps. tot 2 uur moest ik me vermaaken. time square, 5th avenue, Central Park,... HEEEEL CEntral park ( okay halfway) MET, en weer helemaal terug... voor 12 uur had ik er al 15 mijl op zitten -_- no wonder dat het nu 7 uur 's avonds voor mij voelt als 12 uur 's nachts. ik ben gebroken, kan mijn benen niet voelen en mijn voeten niet bewegen... dat worden nog leuke dagen met alles wat ik op de planning heb staan. Helllo NYC concrete jungle were dreams are made off