Move Because you can

15 april 2017 - Big Sur, California, Verenigde Staten

Lieve trouwe lezers & volgers,

Zoals vele van jullie wellicht al hebben gehoord ga ik in Mei de Halve marathon van Leiden lopen voor het Prinses Beatrix Spierfonds. Ik ga me helemaal tot het uiterste drijven en in het zweet werken om geld in te zamelen voor gezinnen met een chroinisch ziek gezinslid.
Ik zet al mijn spieren in om dit te verwezenlijke en hoop dat meer mensen mij kunnen helpen ( enige spieren die je nodig hebt zijn je handen om een donatie te doen;) ) GRAPJE!!! maar mocht je wat centjes over hebben en wil je je karma nog even een boast geven, help mij dan mee naar een betere wereld:) een wereld zonder pijn en spierziektes.

Voor die genen die al een donatie hebben gedaan. Duizend maal dankje!!! in een week al 185,- EURO opgehaald! Zo trots en gelukkig met jullie stuen<3

Verder is dat niet het enige wat  er gaande is in mei... IK GA EEN WEEKJE CALILUVIN<3 eiindeeelijkk weer naar J toe! lekker roadtrippen langs de big sur, genieten van de zon op me gezicht, zand tussen me tenen en wakker worden en de cali wilderniss in mijn favorite home; Tent. back of his truck slapen onder de sterren. ENNNN gister werd ik aangenaam verast dat die lieve J geregeld heeft dat ik very close een pinguin mag ontmoeten in San Diego en eindelijk mijn juegd droom van pinguin verzorger & knuffelaar realiteit word. LOVE IT!!!

Ik hou jullie op de hoogte & Alsvast bedankt voor jullie support en stuen. MOVE BECAUSE YOU CAN!!!

PS: voor die genen die me met oranje Prinses beatrix spierfonds ballon & spanndoeken will annmoedingen; de Halve marathon is op 21 Mei.

LIEFS en fijn pasen allemaal <3